Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بایرن مونیخ در آستانه سوپرکاپ آلمان به صحبت‌های خوان لاپورتا و آنتونیو کونته واکنش نشان داده است

فردا بایرن مونیخ به عنوان قهرمان بوندسلیگا و لایپزیش به عنوان قهرمان دی اف بی پوکال در سوپرکاپ آلمان مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

طرفداری | به نقل از سایت بایرن مونیخ، یولیان ناگلزمان در کنفرانس خبری پیش از بازی در مورد جایگزینان لواندوفسکی، رویارویی با لایپزیش، انتظارات بالایی که باید برآورده کند، صحبت‌های خوان لاپورتا و آنتونیو کونته و برخی مسائل دیگر صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ناگلزمان در مورد فرم فعلی تیمش، گفت:

هفته تمرینی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و من بسیار راضی هستم. کار‌های تاکتیکی زیادی انجام دادیم و بازیکن گفته‌اند که پیشرفت کردند.بعد از بازی خواهیم که در اردوی آماده سازی پیش فصل چقدر پیشرفت داشته‌ایم و به این سوال راحت‌تر جواب می‌دهیم.

یولیان ناگلزمان در مورد بازیکنان تازه وارد بایرن مونیخ، گفت:

 من خیلی راضی هستم. همه آن‌ها تاثیر خوبی از خود به جا می‌گذراند. از نظر شخصیتی هم، همه آن‌ها به خوبی با یکدیگر جور در می‌آیند و به خوبی در تیم ادغام شده‌اند. البته هنوز به زمان نیاز دارند تا به طور کامل به  تاکتیک‌های ما و شرایط جدید خود عادت پیدا کنند. زمان ما برای اردوی آماده سازی کمی کوتاه به نظر می‌رسید. سادیو مانه فردا بیش‌ترین شانس را برای قرارگیری در ترکیب خواهد داشت. او بسیار سخت تمرین می‌کند و به خوبی می‌تواند نقش رهبری را در زمین ایفا کند. مطمئنم که عملکرد خوبی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

ناگلزمان در مورد اینکه تاکنون بازیکنی به عنوان جایگزین روبرت لواندوفسکی جذب نشده است، گفت:

 چون جایگزینی پیدا نکردیم، اینطور نیست همه ما اکنون ناامید شده باشیم. ما برای تمامی سناریو‌ها ممکن از قبل برنامه ریزی کرده بودیم. زمانی که با پیشنهاد بارسلونا برای جذب لواندوفسکی موافقت کردیم، از قبل این سناریو که امکان دارد جایگزینی برای این پست جذب نکنیم را در نظر گرفته بودیم. همچنین پنجره نقل و انتقالاتی هنوز برای چهار هفته دیگر باز است. زمانی که چوپوموتینگ نیز در دسترس قرار بگیرد، ما یک گزینه برای این پست خواهیم داشت. همچنین سادیو مانه نیز می‌تواند گل‌های زیادی را به ثمر برساند.

ناگلزمان در مورد اینکه کدام بازیکن به عنوان کاپیتان سوم جای لواندوفسکی را در ترکیب می‌گیرد و وارد شورای تیم می‌شود، گفت:

 ما در این‌باره تصمیم‌مان را گرفته‌ایم و امروز آن را تنها با تیم در میان خواهیم گذاشت.

ناگلزمان در مورد اینکه با جدایی لواندوفسکی کدام بازیکن ضربات پنالتی را خواهد زد، گفت:

 تنها شرط من این است بچه‌ها در زمین سر پنالتی با یکدیگر دعوا نکند. به طور کلی، تا وقتی توپ وارد دروازه شود برای من مهم نیست چه کسی به آن ضربه می‌زند. دینو تاپمولر به عنوان کمک مربی روی این موضوع نظارت می‌کند.

ناگلزمان در مورد پست بازی سادیو مانه، گفت:

 سادیو مانه یک مهاجم است و قطعا به عنوان یک مهاجم نیز بازی خواهد کرد. من در مورد چینش تاکتیکی خود به ندرت صحبت می‌کنم تا کار را برای حریف آسان نکنم. اما قطعا او یک گزینه برای بازی در خط حمله است.

ماتیس تل خرید جدید بایرن مونیخ ،هنوز نمی‌تواند برای این باشگاه به میدان برود و باشگاه هنوز منتظر مجوز یوفا است. اما از آنجایی که کمیته مربوطه هر دو هفته یکبار تشکیل می‌شود، تل اجازه بازی در سوپرکاپ را نخواهد داشت. ناگلزمان در مورد تل و وضعیت او، گفت:

مدت زیادی از زمان حضور او در اینجا نمی‌گذرد و باید بیش‌تر با بقیه آشنا شود. برای او خوب است که می‌تواند با ما تمرین کند. تل با اینکه جوان است اما شجاعت زیادی دارد و از پس انجام هر کاری بر می‌آید. در تمرینات او روحیه بسیار خوبی دارد و توانایی خوبی نیز در دریبل زدن دارد. من او را دوست دارم و تا اینجای کار خوب بوده است. با این حال به دلیل آنکه کمیته هر دو هفته یکبار تشکیل می‌شود، او نمی‌تواند در بازی فردا حضور داشته باشد. 

ناگلزمان در مورد مصدومیت بونا سار، گفت:

 بونا سار هنوز به طور کامل آمادگی خود را به دست نیاورده است. او دو روز پس از مصدومیتش، تمرینات انفرادی را آغاز کرده است.

ناگلزمان در مورد تصمیم گیری برای بازیکنانی که قرار است فردا به میدان بروند، گفت:

 با اینکه برخی بازیکنان‌مان را در اختیار نداریم، اما ما همچنین بازیکنان سالم زیادی برای بازی فردا داریم. تصمیم گیری بسیار سخت خواهد بود زیرا همه در اردوی آماده سازی بسیار خوب تمرین کردند. کسی نبود که عملکرد بدی را از خود در تمرینات نشان دهد. بنابراین در دو یا سه مورد، نمی‌توانیم به آسانی تصمیم بگیریم. با این موضوع باید در طول فصل نیز دست و پنجه نرم کنیم.

ناگلزمان در مورد رویارویی با لایپزیش و سوپرکاپ، گفت:

 سوپر کاپ، عنوانی برای به دست آوردن قهرمانی است. لایپزیش تیم بسیار خوبی است. آن‌ها به عنوان یک باشگاه جوان و گرسنه سعی می‌کنند به بایرن مونیخ برسند. زمان که در آنجا بودم، اوضاع به همین صورت بود. به همین دلیل این موضوع اهمیت دارد که بایرن مونیخ فردا بیانیه‌ بدهد.

به خاطر علاقه بایرن مونیخ به جذب کنراد لایمر از لایپزیش، در این مدت تنش‌های بین مدیران این دو تیم به وجود آمدند. ناگلزمان در این‌باره و رابطه‌اش با اولیور مینتسلاف مدیر عامل لایپزیش، گفت:

 اینطور نیست که بایرن مونیخ تصمیم بگیرد و بگوید مهم نیست نظر بازیکن چیست و او به ما خواهد پیوست. این موضوع به خواسته خود بازیکن نیز مربوط می‌شود. فکر می‌کنم که فردا بازی خواهد کرد. من رابطه بسیار خوبی با اولیور مینتسلاف دارم و با یکدیگر زیاد به صورتی تلفنی صحبت می‌کنیم. بنابراین هیچ مشکلی وجود ندارد.

بیش‌تر بخوانید:

اولیور مینتسلاف: ما نمی‌خواهیم بایرن مونیخ را در هر تابستان تقویت کنیم

هربرت هاینر: به دنبال جذب بازیکن از تیم خاصی نیستیم

چندی ناگلزمان در مورد هری کین اظهار نظری داشت که با انتقاد آنتونیو کونته مواجه شد. ناگلزمان در این‌باره گفت:

این یک اظهار نظر نمایشی نبود. من رابطه خوبی با آنتونیو کونته دارم.

بیش‌تر بخوانید:

یولیان ناگلزمان: جذب هری کین، کار بسیار دشواری است

آنتونیو کونته در واکنش به حرف‌های ناگلزمان در مورد هری کین: این بی احترامی به ماست

خوان لاپورتا رئیس بارسلونا در مصاحبه‌ای که امروز داشت نسبت به اظهار نظر‌‌های یولیان ناگلزمان در رابطه با این تیم واکنش نشان داد. ناگلزمان در این‌باره گفت:

 خوب است که او اظهار نظر می‌کند و من هم اینکار را انجام می‌دهم. صحبت من فقط سوالی از سوی هواداران بود. من مشکلی با صحبت‌های او ندارم و لاپورتا باید نماینده باشگاهش باشد. من همیشه نظرم را بیان می‌کنم. قبل از کنفرانس‌‌های مطبوعاتی، تمام پاسخ‌هایم را روی یک کاغذ نمی‌نویسم. صحبت‌های من فی البداهه هستند. شاید این بهترین کار نباشد. اما من با کونته مشکلی ندارم. پاسخ لاپورتا نیز بخشی از این بازی است.

بیش‌تر بخوانید:

ناگلزمان: بارسلونا تنها باشگاهی است که پول ندارد اما هر بازیکنی را که بخواهد، می خرد

لاپورتا: رقبا از فعالیت بارسلونا در بازار ناراحت هستند؛ ناگلزمان؟ هرکس سرش در کار خودش باشد!

با توجه به نحوه فعالیت بایرن مونیخ در این پنجره نقل و انتقالاتی، انتظارات زیادی از این تیم و یولیان ناگلزمان در فصل آینده وجود دارد. ناگلزمان در مورد انتظارات و فشاری که روی او برای رسیدن به موفقیت وجود دارد، گفت:

 فقط خودم به خودم فشار می‌آورم زیرا می‌خواهم موفق باشم و فوتبال خوبی ارائه دهیم. فشار خاصی از بیرون احساس نمی‌کنم. فشاری را که شما سعی می‌کنید به من وارد کنید را احساس نمی‌کنم. اما فشاری که به خودم می‌‍آورم را احساس می‌کنم. در مجموع من از کار با تیم لذت می‌برم. من می‌خواهم برنده شوم و اگر همه به خوبی کار خود را انجام دهیم، احتمال پیروزی ما زیاد است.

اخبار داغ 

شاید قدم بعدی AFC تعلیق لیگ ایران باشد! باشگاه استقلال در میان پنج باشگاه محبوب جهان تعجب سادیو مانه و نصیر مزروعی از کیفیت بالای پل وانر 16 ساله حمله ینس لمن به گاراژ همسایه‌اش با اره برقی دردسرساز شد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یولیان ناگلزمان ناگلزمان در مورد آنتونیو کونته بایرن مونیخ سادیو مانه بسیار خوبی بسیار خوب اظهار نظر بیش تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)

هری کین موفق شد گل اول بایرن مونیخ را به ثمر برساند.

دانلود (4.4MB)

دیگر خبرها

  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)
  • گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)
  • کمک بایرن به کین
  • اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم