Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان, نماینده مشاور و نظارت عالیه پروژه های بازآفرینی شهری با اشاره به طرح بازآفرینی شهری الیگودرز، عنوان کرد: پروژه آسفالت معابر پشت کمربندی الیگودرز تحت کارفرمایی شهرداری و با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی در قالب تفاهم نامه سال ۹۹ در حال انجام است.

مهدی شیخ انصاری افزود: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی ۲ میلیارد تومان اوراق در قالب طرح های بازآفرینی به محلات هدف تحویل شهرداری بدهد، در مقابل شهرداری هم موظف آماده سازی بستر و زیرسازی در محلات هدف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین انعقاد پیمان با پیمانکار ذیصلاح به عهده شهرداری است، که این مهم توسط شهرداری انجام و پروژه هم‌اکنون فعال است.

نماینده مشاور و نظارت عالیه پروژه بازآفرینی شهری الیگودرز با اشاره به اینکه راه و شهرسازی ۱۳۳ تن قیر رایگان در قالب تفاهم نامه مذکور در اختیار شهرداری قرار داد ، عنوان کرد: شهرداری هم قرار دادی با پیمانکار به مبلغ هفت و نیم میلیارد تومان منعقد کرد که بخشی از قرار داد ظرف پنج ماه گذشته در پشت کمربندی یعنی شهرک جوان انجام شد، کار در بقیه محلات پشت کمربندی ادامه دارد.

شیخ انصاری گفت: مقرر است پیمانکار ظرف روزهای آینده آسفالت باند کندرو جلو هواشناسی یعنی از پارک یکصد هکتاری تا پل زیر گذر بالای گلزار را انجام دهد.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم شهرداری بستر را فراهم کند تا پیمانکار کار را متوقف نکند.

نماینده مشاور و نظارت عالیه پروژه بازآفرینی شهری الیگودرز با بیان اینکه پیمانکار پروژه شرکت شاهین راه غرب و مشاور اداره کل راه که ناظر بر کیفیت است مشاور آرمان شهر آزما است، عنوان کرد: کارفرمای پروژه هم شهرداری یا مشارکت راه و شهرسازی است، نکته قابل توجه اینکه نظارت کارگاهی بر عهده شهرداری و نظارت عالیه هم بر عهده راه و شهر سازی است.

شیخ انصاری در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه فلسفه طرح‌های باز آفرینی ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار، حاشیه نشین و سکونت‌گاههای غیر رسمی است، افزود: تامین اعتبار طرح‌های بازآفرینی شهری الیگودرز با پیگیری مستمر نماینده مردم الیگودرز انجام شده و دیگر طرح‌های باز آفرینی موازی با این طرح انجام و پروژه به زودی به سرانجام می‌رسد.

وی در ادامه با بیان اینکه در مجموع ۳ پیمان در محلات عقیل آباد و پشت کمربندی تاکنون انجام‌شده است، عنوان کرد: پیمان اول ‌به عنوان آسفالت معابر عقیل آباد با مساحت پانزده هزار متر مربع آسفالت و پیمان دوم هم به عنوان آسفالت معابر با مساحت ۱۰ هزار متر مربع پشت کمربندی است.

نماینده مشاور و نظارت عالیه پروژه بازآفرینی شهری الیگودرز گفت: پیمان اول و دوم را اداره کل راه و شهرسازی با مبلغ سه میلیارد تومان انجام داد ، پیمانکار پیمان اول و دوم را خود راه و شهرسازی انتخاب کرده است.

شیخ انصاری گفت: پیمان سوم هم که قیر رایگانش توسط اداره کل راه به مبلغ هفت و نیم میلیارد تومان منعقد شده است، راه و شهرسازی دو میلیارد تومان در قالب اوراق خزانه اسلامی جهت تامین قیر به شهرداری کمک کرده است.


طرح بازآفرینی شهری الیگودرز با پیگیری نماینده

رییس شورای شهر الیگودرز نیز با اشاره به اینکه طرح بازآفرینی محله پشت خط کمربندی با پیگیری نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی انجام شد، عنوان کرد: سال گذشته اداره کل راه و شهرسازی ۲ میلیارد تومان اوراق به شهرداری پرداخت کرد که با مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فروخته شد.

جمشیدی افزود: در بحث آسفالت معابر هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قرار داد با پیمانکار بسته شد که ۵ میلیارد و و ۷۰۰ تومان از منابع جاری شهرداری پرداخت شده است، علاوه بر این زیرسازی و جداول بهه عهده شهرداری است.

وی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به اینکه امیدواریم با طرح بازآفرینی آسفالت معابر محله پشت کمربندی امسال تمام شود، اظهار کرد: یک طرح بازآفرینی دیگر هم در محله کاظم آباد و علی اکبری توسط اداره کل راه و شهر سازی انجام می‌شود، اما زیرسازی و جداول بر عهده شهرداری است.

کد خبر 1656309

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مسکن وام و تسهیلات مسکن استان لرستان بازآفرینی شهری الیگودرز اداره کل راه و شهرسازی اداره کل راه و شهر طرح بازآفرینی میلیارد تومان عهده شهرداری آسفالت معابر پشت کمربندی شیخ انصاری انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۴۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج

سیدانور رشیدی ظهر امروز در نشست مدیران و معاونین شهرداری سنندج با اعضای شورای اسلامی شهر سنندج به مناسبت روز شورا‌ها، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۵ اردبیهشت ماه جاری ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر اجرا خواهد شد.

شهردار سنندج، عنوان کرد: تمام توان خود را در راستای اجرای کامل ساماندهی دستفروشان انجام خواهیم داد و در این راستا نیازمند همراهی دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف است.

وی بیان کرد: در اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش هرگز دنبال بریدن نان و منبع درآمد هیچ شهروندی نیستیم، بلکه هدف ما اجرای طرح‌های کارشناسی شده برای مدیریت و ساماندهی وضعیت وانت‌بار‌ها و دست‌فروشان است.

به گفته شهردار سنندج، در این راستا ۵ نقطه‌ای که در راستای استقرار وانت‌های میوه فروش قبلا در نظر گرفته شده بود به ۱۰ نقطه افزایش یافته است.

پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شد

رشیدی ادامه داد: برخی اقدامات زیرساختی شهرداری مانند اجرای ۲۰۰ کیلومتر فیبر نوری برای هوشمندسازی و احداث سوله برای ساماندهی سگ‌های بلاصاحب در آینده نتایج آن به نفع شهر و شهروندان خواهد بود.

وی با بیان اینکه پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شده است، افزود: تحقق شهرداری الکترونیک گام بلندی در شفاف‌سازی، کاهش فساد اداری و …خواهد بود.

رشیدی گفت: در راستا رفع مشکلات ترافیکی به عنوان یکی از دغدغه‌ها و مطالبات اصلی مردم، پروژه تعریض پل قشلاق، تکمیل بلوار سنجرخان و تکمیل بلوار ننله، انجام شده و پروژه تقاطع غیر همسطح محمدی، بلوار ۲۴ متری توس نوذر امسال اجرا خواهد شد.

شهردار سنندج بیان کرد: کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی هسته مرکزی شهر با عرصه ۳ هزار مترمربع نیز انجام می‌شود.

 رئیس شورای اسلامی شهر سنندج نیز در این دیدار گفت: امروز جامعه ما نیاز به کار و تلاش دارد هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد، باید توان و تلاش خود را در مسیر انجام وظایف بکار گیرد و از ناملایمات و سنگ‌اندازی‌ها نهراسد.

وی خطاب به معاونین، روسای سازمان‌ها و شهرداران حاضر در جلسه گفت: از تخریب‌ها نترسید؛ زدن برخی تیتر‌های زرد در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها دلسوزی برای شهر نیست، اگر چه مجموعه شورا و شهرداری از انتقاد‌های سازنده استقبال می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اجرای طرح کلید به کلید، اولویت شرکت بازآفرینی شهری 
  • آغاز اجرای طرح کلید به کلید در ۱۸ استان کشور                           
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز