Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@14:16:31 GMT

مخالفت فدراسیون با برداشت پول ویلموتس از طلب فیفا

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۴۵۴۷

مخالفت فدراسیون با برداشت پول ویلموتس از طلب فیفا

دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران از برداشت غرامت قرارداد ویلموتس از محل مطالبات ایران در فیفا نگران است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ حسن کامرانی فر درباره رای نهایی پرونده مارک ویلموتس و پرداخت خسارت ۱۵۰ میلیاردی وی گفت: پس از این که رای پرونده این مربی آمده است، در روزهای آینده از اعضای هیات رییسه تقاضا کردیم تا در مورد رای این مربی تصمیم‌گیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره جزییات قرارداد نمی‌خواهم صحبت کنم اما در قرارداد مشخص شده است که ما در چه زمانی باید مطالبات را پرداخت کنیم. چیزی که نگران‌کننده است، این است که برای پول ولیموتس از محل مطالبات ما در فیفا پول کاسته می‌شود و این موضوعی است که برای ما جای نگرانی دارد و می‌خواهیم در این رابطه مذاکرات لازم را انجام دهیم.

کامرانی‌فر درباره ۲ میلیون یورویی که در زراعت بانک ترکیه وجود دارد، خاطرنشان کرد: این‌ها مسائل حقوقی است و اجازه بدهید دوستان حقوقی ما جواب بدهند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در واکنش به پیگیری نشدن بحث مجوز حرفه‌ای و امکان تعلیق فوتبال ایران گفت: ما ۵ روز پیش، تیم جدید مجوز حرفه‌ای را اعلام کردیم. با توجه به این مساله که یک فصل، لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده است و ما زمان لازم را داریم، بحث‌های مربوط به کارهای مجوز حرفه‌ای را پیش بردیم. من این را شفاف بگویم. بحث مجوز حرفه‌ای تا هفته قبل برعهده سازمان لیگ فوتبال بود و ما تصمیم گرفتیم تا مجوز حرفه‌ای به فدراسیون فوتبال انتقال پیدا کند. تمام کارهای مجوز حرفه‌ای در حال پیش رفتن است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اسکوچیچ مذاکرات آستانه دریاچه ارومیه استهبان محرم عملیات مرصاد ویلموتس قرارداد ویلموتس کامرانی فر اسکوچیچ مذاکرات آستانه دریاچه ارومیه استهبان محرم عملیات مرصاد مجوز حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۴۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته پورتو موفق شد در دیداری از هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال، با سه گل از سد تیم چاوز عبور کند. مهدی طارمی در این مسابقه موفق شد یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز بدهد.

درست در لحظاتی که طارمی در زمین مسابقه برای پورتو مشغول بازی بود و گل سوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر به‌صورت رسمی از جذب مهاجم ایرانی خبر داد.

در پایان دیدار پورتو، این موضوع به سوال خبرنگاران از کونسیسائو تبدیل شد. او در این خصوص گفت: فوتبال امروز این‌گونه است و در گذشته نه تنها در پورتو بلکه در باشگاه‌های دیگر رخ داده است. مهم است که بازیکنان از این موضوع آگاه باشند. طارمی یک بازیکن حرفه‌ای نمونه است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد 10 ساله دارد. احمقانه است که او را بازی ندهم.

سرمربی پورتو اضافه کرد: اگر طارمی خوب باشد بازی می‌کند وگرنه روی نیمکت می‌ماند. او همیشه به تصمیمات من احترام گذاشته است. استفاده از بازیکنان تا پایان مدت زمان قراردادشان طبیعی است. برخی بازیکنان هستند که شاید چهار سال قرارداد داشته باشند اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند و در نهایت باشگاه را ترک کنند. شرایط همیشه اینگونه است، من به قراردادها نگاه نمی‌کنم، بلکه به فداکاری در تمرینات و در زمین بازی نگاه می‌کنم.

کونسیسائو در پایان گفت: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آنها بچه‌های من هستند. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آنها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • خبر داغ درباره مجوز حرفه‌ای استقلال
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور