Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام آیت نعمتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان نیر در مصلی این شهر با گرامیداشت سالروز اقامه اولین نمازجمعه و تقدیر از متولیان فرهنگی خواستارگسترش برنامه های فرهنگی در منطقه شد.

خطیب جمعه نیر به دیدار امامان جمعه با رهبر معظم انقلاب و مسئولان کشوری اشاره کرد و گفت: خدماتی شایسته و ارزنده ای در کشور رخ داده که برای تبیین آن بیشتر باید تلاش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه نیر با تسلیت ایام ماه محرم از مداحان و مبلغین خواست تا بدور از هرگونه بدعت گذاری به عزاداری ماه محرم بپردازند و همچنین عزاداران با توجه به شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و با همکاری مسئولان بهداشتی شهرستان عزاداری کنند.

امام جمعه نیر ریشه‌کنی بدعت‌ها و مقابله با آنها را انگیزه قیام امام حسین (ع) عنوان کرد و گفت: قیام امام حسین(ع) مبارزه با بدعت‌هایی بود که پس از وفات پیامبر(ص) به دست حاکمان و مدعیان دروغین دین، به نام اسلام اجرا می‌شد.

نعمتی با تاکید بر اینکه مردم باید با آگاهی از اصل مکتب امام حسین(ع) به جای بدعت گذاری به بدعت زدایی بپردازند، از مداحان و روضه خوانان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خواست تا به عمق مفاهیم معنوی و سراسر از معرفت واقعه کربلا بپردازند.

حجت الاسلام نعمتی هفته اول محرم را هفته امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و ضمن قدردانی از اعضای ستاد امر به معروف گفت: قیام امام حسین (ع) بخاطر احیای امر به معروف و نهی ازمنکر بود و در رابطه با بی حجابی هم  ملایمت سرلوحه برخورد مسئولان قرار گیرد.

وی احیای امر به معروف را برابر با اصلاح جامعه خواند و اظهار کرد: ماه محرم فرصت شایسته ای است تا امر به معروف و نهی از منکر را در چارچوب حرمت و اخلاق حسنه احیا کنیم.

امام جمعه نیر در ادامه از مسئولان خواست با ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر شهرستان نیر همکاری لازم را در راستای احقاق حق مردم بعمل آورند.

خطیب جمعه نیربه فصل برداشت گندم اشاره کردو از کشاورزان خواست تا زکات خود را بموقع پرداخت کنند.

وی از مسئولان استان و شهرستان هم خواست تا به اتمام نرسیدن فصل کاری در منطقه شهرداران نیر و کورائیم را معرفی نمایند.

برچسب‌ها شهرستان نیر اباعبدالله الحسین استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان نیر اباعبدالله الحسین استان اردبیل شهرستان نیر اباعبدالله الحسین استان اردبیل امر به معروف و نهی قیام امام حسین امام جمعه نیر حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ سعیدی در دیدار با ماموستا احمدی امام جمعه بوکان ضمن تقدیر از زحمات وی گفت: کار و رسالت علماو ائمە رسالتی بسیار سنگین ارزنده و پرافتخار است و ما قدردان خدمات و تلاش‌های ارزنده شما در بسط و توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی هستیم.   ماموستا احمدی امام جمعه بوکان نیز در این دیدار ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین سپاه پاسداران و وعده صادق و تنبیه رژیم اشغالگر قدس گفت وجود سپاه و بسیج در کشور موجب آرامش و ایجاد امنیت در جامعه شده و باید قدردان این نعمت اللهی باشیم.   در ادامه فرمانده سپاه بوکان به همراه جمعی از فرماندهان نظامی با حضور در منزل امام جمعه سابق بوکان با ماموستا خلیفه زاده دیدار کردند.   ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرماندهان نظامی و سپاهی تصریح کرد: وحدت مسلمانان اهل تسنن و تشیع در کشور در سایه جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس و صمیمیت اقوام و مذاهب در همه عرصه ها، جلوه‌های زیبایی در همدلی مسلمانان را در ایران اسلامی خلق کرده است.   فرمانده سپاه بوکان نیز در این دیدار گفت: امامان جمعه در حفظ دوام و بقای آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت از حقوق شهروندی نقش و مسئولیت دوچندان دارند.   در پایان از زحمات خدمات و تلاش‌های ارزنده و همچنین سوابق مبارزاتی و فعالیت‌های علمی و حوزوی ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • حرف‌های چوپان ایرانی که می‌خواست شاه شود!
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند