Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@15:13:16 GMT

ریزش دیوار در شهر کیلان دماوند یک فوتی برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۴۶۳۷

ریزش دیوار در شهر کیلان دماوند یک فوتی برجای گذاشت

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کیلان، پیمان آقاجان‌احمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: ظهر امروز دیوار سنگی یک ملک در محله اتحاد شهر کیلان بر اثر گودبرداری غیراصولی در ملک مجاور و بارندگی‌های روز گذشته دچار ریزش شد.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه، اعضای شورای شهر، نیروهای آتش‌نشانی، شهرداری، اورژانس، کلانتری شهر کیلان و رئیس دفتر نظام مهندسی شهرستان دماوند در محل حادثه حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول بیان داشت: طبق گزارش‌ها، یک نفر که سرکارگر عملیات پروژه ساختمانی بود در زیر ریزش آوار محبوس شده بود.

آقاجان احمدی افزود: با تلاش حدود ۳ ساعته نیروهای امدادی و خدماتی عملیات آواربرداری با دقت لازم انجام شد که متاسفانه جسد سرکارگر این پروژه از زیر آوار کشف شد.

وی گفت: پس از جست‌وجو و کشف جسد، با توجه به اینکه همچنان خطر احتمالی ریزش مابقی دیوار وجود داشت، به همت عوامل شهرداری نسبت به ایمن‌سازی محل حادثه اقدام شد.

لازم به ذکر است که طی چند روز قبل گشت نظارت و ساختمانی شهرداری کیلان هشدارها و اخطارهای لازم متعدد را به مالک پروژه مذکور داده بود.

برچسب‌ها شهرستان دماوند سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند سیل شهرستان دماوند سیل شهر کیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۴۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: برخورد دو دستگاه سواری پژو ۲۰۶ و آردی در محور مرگنلر - چایپاره سه مصدوم و یک نفر فوتی برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی صبح امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران و در رابطه حادثه تصادف در محور بین‌المللی ماکو به چایپاره اظهار کرد: بامداد امروز در محور مرگنلر به چایپاره، دو دستگاه سواری پژو ۲۰۶ و آردی با هم برخورد و از جاده منحرف شدند.

وی افزود: پس از اطلاع به مرکز هلال احمر، نجاتگران پایگاه امداد و نجات مرگنلر شوط بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: این حادثه ۳ مصدوم و ۱ فوتی داشت که بعد از رهاسازی و انجام اقدامات اولیه مصدومین به مرکز درمانی منتقل و فوتی حادثه تحویل مراجع ذی صلاح شد.

کد خبر 748032

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره