Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی حمل‌ونقل ریلی به واسطه بارش‌های موسمی دچار اختلال شده که یکی از شرکت‌های ریلی از مسافران مبالغی بین ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان را علاوه بر قیمت بلیت‌ها دریافت کرده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، حمل‌ونقل ریلی مسافری کشور به دلیل بارش‌های موسمی روزهای اخیر دچار اختلال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمونه بارز این اتفاق نیز توقف قطار گردشگری تهران-شیرگاه حامل خبرنگاران و خانواده‌های آنها در ایستگاه فیروزکوه بوده است.

در این بین اتفاقات قابل تامل دیگری در سایر قطارهای مسافری روی داده است. بر این اساس در قطار مسافری بندرعباس-تهران شرکت بن‌ریل از مسافران مبالغ اضافه‌ای را دریافت کرده‌اند. ماجرا از این قرار است که با دستور رئیس قطار مذکور علاوه بر مبلغ بلیت، مبالغی بین 500 هزار تا یک میلیون تومان را از مسافران دریافت کرده‌اند.

اعتراض مسافران به این اقدام رئیس قطار نیز پاسخ «می‌توانید از قطار پیاده شوید» را به‌دنبال داشته است. منصوری یکی از مسافران این قطار به تسنیم، گفت: برای خانواده 3 نفری‌ بلیت یک کوپه چهار نفره شرکت بن‌ریل را خریداری کردیم.

وی ادامه داد: اما با وجود پرداخت تمام بهای 4 بلیت، در زمان سوار شدن به قطار رئیس قطار به ما گفت باید 518 هزار تومان دیگر پرداخت کنید.

وی افزود: دلیل این کار را جویا شدم که پاسخ درستی به ما ندادند. ضمن این‌که با اکثر مسافران برخورد نامناسبی داشته و از آنها تا یک میلیون تومان نیز را مطالبه و دریافت کردند.

پیگیری‌های تسنیم از مراجع ذی‌ربط در این‌ رابطه در حال انجام است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس قطار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۴۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه

جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به  روند کند بازسازی مسجد این دانشگاه مقابل دفتر رئیس این دانشگاه تجمع کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به  روند کند بازسازی مسجد این دانشگاه پس از دو سال، مقابل دفتر رئیس این دانشگاه تجمع کردند.

این دانشجویان با در دست داشتن دست نوشته هایی اعتراض خود را به این مسئله اعلام کرده و  خواستار صحبت با رئیس دانشگاه شدند.

موسوی رئیس دانشگاه پس از دقایقی در جمع دانشجویان معترض حاضر شد و قول داد با تلاش های شبانه روزی، مرمت مسجد دانشگاه به زودی پایان یابد و قبل از ایام محرم برای عزاداری دانشجویان  آماده شود.

 قرار شد عصر امروز نمایندگان دانشجویان معترض در جلسه‌ای با رئیس دانشگاه درباره این مسئله گفت وگو کنند.

به گزارش تسنیم، 6 خرداد  سال 1401، اتاق صوت مسجد دانشگاه شریف دچار حریق شد و پس از آن مسئولان دانشگاه دست به تعمیر اساسی مسجد دانشگاه زدند که بازسازی آن با روند کندی مواجه شده و پس از دو سال هنوز پایان نیافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • سهمیه ارز مسافران حج چقدر شد؟
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • سهمیه ارز مسافران حج اعلام شد
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • سهمیه ارز مسافران حج مشخص شد
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود