Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، با توجه به بارش‌های پیش رو و احتمال سرریز شدن سدها و آب بندها، سازمان اورژانس و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور را ملزم کرد تا ضمن آمادگی کامل، تدابیر لازم برای رسیدگی فوری به سیل زدگان و بسیج همه امکانات شامل اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستانی، اقدامات تشخیصی و ارائه خدمات درمانی سریع و مطلوب به مصدومان احتمالی را اتخاذ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: ضروری است اورژانس پیش بیمارستانی، مراکز درمانی و کادر تخصصی درمان برای ارائه خدمات سریع و کیفی به مصدومان در آمادگی کامل به سر برده، سرعت بخشی به اقدامات تشخیصی و رسیدگی‌های درمانی آسیب دیدگان سیل را در دستور کار قرار دهند.

وزیر بهداشت همچنین سازمان اورژانس کشور و دانشگاه‌های علوم پزشکی را موظف کرد تا گزارش بر خط اقدامات و تدابیر صورت گرفته در زمینه‌های مذکور را به وی اعلام نمایند.

کد خبر 5550482

منبع: مهر

کلیدواژه: سیلاب مراکز درمانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا ماه محرم اپتومتری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی افسردگی بهرام عین اللهی فیزیوتراپی سازمان نظام پرستاری شیوع کرونا کووید 19 وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی طرح دارویار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۴۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان

ایسنا/زنجان رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: تصادف زنجیره‌ای دو پراید، سه پژو ۴۰۵، تیبا و تریلی در آزادراه زنجان- قزوین موجب مصدومیت ۲۳ نفر شد.

داریوش تقی‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در تصادف زنجیره‌ای امروز در ۱۰۰ متری عوارضی زنجان در مسیر شمالی به وقوع پیوست.

وی گفت: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

تقی‌لو افزود: پس از ارزیابی اولیه چهار خانم و یک آقا به بیمارستان موسوی منتقل و ۱۸ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: هم اکنون اورژانس استان با ۴۸۰ نفر نیروی انسانی و ۱۰۷ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس در قالب ۶۳ پایگاه شهری و جاده‌ای، به صورت شبانه‌روزی در حال امدادرسانی زمینی و هوایی به هموطنان در سرتاسر استان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان/ آماده باش هلال احمر
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • ۲ تصادف در زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت