Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@09:39:45 GMT

هشدار دیپای به بارسا: به هیچ وجه جدا نمی‌شوم

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۴۷۵۸

هشدار دیپای به بارسا: به هیچ وجه جدا نمی‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بارسلونا نهایت تلاش خودشان را برای خرید بازیکنان مدنظر ژاوی هرناندز در این تابستان به کار گرفتند. 
تمدید قرارداد با عثمان دمبله و جذب روبرت لواندوفسکی و رافینیا باعث شده است که خط حمله این تیم بسیار قدرتمند شود، چرا که پیش از این نیز بازیکنانی چون آنسو فاتی، پی‌یر امریک اوبامیانگ و فران تورس در این تیم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
این شرایط باعث شده است که کار برای ادامه حضور بازیکنانی چون دیپای بسیار دشوار شود و بارسا به فکر فروش این بازیکن هلندی در این پنجره تابستانی باشد، خصوصا که قرارداد او در تابستان 2023 به پایان می‌رسد و آنها دوست ندارند او را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهند. 
اما دیپای بحث فروش و جدایی‌اش از بارسا را بسیار دشوار کرده و به مدیران این باشگاه اعلام کرده بود که تصمیمی برای پیوستن به تیمی دیگر ندارد. 


حالا روزنامه اسپورت مدعی شده است که او در گفتگو با سایر هم تیمی‌هایش در رختکن بارسا به آنها گفته است که حتی با وجود شش مهاجم در فهرست این تیم، باز هم به حضورش در بارسلونا ادامه خواهد داد.
بارسا با توجه به شرایط مالی خود و همچنین قوانین فرپلی مالی و سقف پرداخت دستمزد تعیین شده از سوی لالیگا باید هرچه زودتر این بازیکن را به فروش برساند تا شانس ثبت قرارداد بازیکنانی چون لواندوفسکی و رافینیا را در آستانه آغاز رقابت‌های لالیگا داشته باشد. 
پیش از این گفته شده بود که تیم‌هایی چون یوونتوس و تاتنهام در حال بررسی شرایط جذب دیپای هستند اما همه این اتفاقات منوط به موافقت او برای ترک نوکمپ است.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است

به گزارش "ورزش سه"، بلوگرانا پس از ناتوانی در دفاع از عنوان قهرمانی لالیگا و حذف از لیگ قهرمانان اروپا، فصل ۲۴-۲۰۲۳ را با شکست به پایان می‌رساند.

با توجه به این ناکامی، انتظار می‌رود آنها در تابستان تغییراتی در تیم اعمال کنند. یکی از مشکلات بارسا در این فصل خط حمله بود و به گفته رسانه‌های نزدیک به باشگاه، آنها قصد دارند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پست‌های هجومی را تقویت کنند.

قرارداد روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی، سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد و بارسا قصد دارد در ماه‌های آینده در مورد اینکه او را بفروشند و یا قراردادش را یک سال دیگر تمدید کنند تصمیم بگیرد. لوا در حال حاضر از حضورش در بارسلونا راضی است و به جدایی فکر نمی‌کند.

در مصاحبه جدیدی پیش از دیدار با والنسیا، از او مورد دیدگاهش در مورد بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان سوال شد.

او گفت: «گفتن این موضوع دشوار است، زیرا ما هنوز یورو و بازی‌های تعیین‌کننده لیگ قهرمانان اروپا را داریم. اما در حال حاضر امباپه و بلینگام بهترین بازیکنان جهان هستند.»

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • هدیه به بارسا: دروازه‌بان والنسیا بدل تراشتگن شد
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد
  • هشدار به PSG: بی‌خیال این بازیکن شو!