Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@09:47:06 GMT

انحراف آمبولانس خصوصی و واژگونی مرگبار

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۴۷۹۶

انحراف آمبولانس خصوصی و واژگونی مرگبار

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از انحراف یک آمبولانس خصوصی در محور آرادان _ سرخه خبر داد و گفت: متأسفانه در این حادثه یک نفر در دم جان باخت.

به گزارش ایمنا، مظفر محمدخانی با بیان اینکه حوالی سه بامداد روز جمعه وقوع یک حادثه رانندگی به پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر ده نمک اعلام شد، اظهار کرد: این حادثه درپی وقوع انحراف یک آمبولانس خصوصی در کیلومتر ۳۱ محور آرادان - سرخه رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متأسفانه در این حادثه یک نفر در دم فوت و یک نفر مصدوم شد، افزود: مصدوم حادثه توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با بیان اینکه مردادماه سال جاری هشت نفر جان خود را در سوانح رانندگی از دست دادند، ادامه داد: این آماری که نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در آن حضور داشتند متأسفانه حوادث رانندگی در محورهای استان سمنان منجر به داغدار شدن یا مصدومیت همیشگی یک خانواده می‌شود.

محمدخانی اضافه کرد: خستگی، خواب آلودگی، عدم توجه به جلو عمده دلایل بروز این سوانح تلخ هستند که رعایت این نکات و همچنین قوانین راهنمایی و رانندگی می‌تواند از وقوع چنین حوادث تلخی پیشگیری کند.

منبع: رکنا

کد خبر 591913

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان حوادث رانندگی در سمنان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در ۱۳ استان و در پنج روز گذشته، از حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به افراد آسیب‌دیده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی با اشاره به امدادرسانی در سیل و آب‌گرفتگی از چهارم تا نهم اردیبهشت اظهار کرد: ۱۳ استان از جمله اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۴۸۱۳ نفر امدادرسانی کردند، افزود: ۱۹۷ تیم عملیاتی، شامل ۷۷۰ امدادگر، در ۹۱ عملیات شرکت کردند، ۳۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند، امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۹۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ۵۵ دستگاه چادر، ۶۸۴ تخته پتو، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۰۶۶ کیلوگرم نایلون، ٢۴٠ بسته غذایی، ۹۵۸ قوطی کنسرو، ۱۹۴ قرص نان و ۵۴۰ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد.

کد خبر 748627

دیگر خبرها

  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند