Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر هدایت فرماندار کوهپایه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهپایه اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌ها و هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران استان اصفهان که داده شده بود، تیم‌های امدادی شهرستان کوهپایه آمادگی کامل داشته و در مناطق سیل‌خیز مستقر بودند.

فرماندار شهرستان کوهپایه عنوان کرد: بارش‌های رگباری از ساعت ۱۳ روز گذشته در شهرستان آغاز شد و این شهرستان از سه محور تحت تأثیر بارش‌ها قرار گرفت و بارش‌های سنگینی در حاشیه رشته‌کوه‌های کوهپایه را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت بیان کرد: با توجه به هشدارها و اطلاع‌رسانی‌هایی که انجام شده بود، علی‌رغم اینکه در برخی روستاهای شهرستان بارش‌های سنگینی داشتیم اما این بارش‌ها منجر به خسارت‌های جانی نشد.

وی در ادامه افزود: میزان بارش‌ها و حجم روان‌آب‌ها  به گونه‌ای بود که برخی از محورهای روستایی ما به سبب خسارات ناشی از آن قطع و تخریب شد و ما مجبور شدیم در این زمان برای جلوگیری از آسیب‌ها و حوادث احتمالی  سه روستا را تخلیه کرده و گاز این ۳ روستا را قطع کنیم.

وی با بیان اینکه با اقدامات پیش بینی شده و با آمادگی که وجود داشت و همچنین خدمات امدادی به گونه‌ای انجام شد که توانستیم سیل را مدیریت کنیم، افزود: خساراتی در حوزه راه، منابع طبیعی، خدمات، کشاورزی و همچنین در داخل برخی روستاها اتفاق افتاده است که بعد از اینکه اوضاع شهرستان آرام شد، کارشناسان برآورد خسارت خواهند کرد.

اصغر هدایت  تصریح کرد: یک خودرو وانت در روستای علون آباد را سیل با خود برده است که البته سرنشینان آن خود را نجات داده و در حال حاضر هم  آبگیر علون آباد مملو از آب  گل‌آلود است.

فرماندار کوهپایه با بیان اینکه پیش‌بینی شده امروز هم بارش باران خواهیم داشت، توصیه کرد: به مردم تأکید می‌کنیم امروز و فردا به‌ هیچ‌وجه به قصد تفریح و گردشگری در شهرستان کوهپایه حضور پیدا نکنند؛ همچنین مردم روستاها به هشدارهایی که توسط بلندگوهای مساجد و دهیاری‌ها داده می‌شود توجه کرده و آن‌ها را جدی بگیرند تا بتوانیم با کمترین خسارت سیل را پشت سر بگذاریم.

هدایت در پایان با اشاره به تلاش و خدمات شبانه‌روزی تیم‌های امدادی مستقر در شهرستان از آن‌ها تشکر کرده و گفت: نیروهای راهداری تا ساعت ۴ صبح برای بازگشایی راه‌ها تلاش کردند و امیدواریم در ادامه نیز اگر بارشی اتفاق می‌افتد، خسارتی را بر جای نگذارد.

انتهای پیام/63102/ق/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار کوهپایه سیل کوهپایه شرق اصفهان باران شهرستان کوهپایه بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارات بخش حمل و نقل غزه از ۳ میلیارد دلار گذشت

طارق زعرف، وزیر حمل و نقل و ارتباطات فلسطین شامگاه یکشنبه فاش کرد که در نتیجه جنگ رژیم صهیونیستی برای هفتمین ماه، خسارات بخش حمل و نقل غزه بیش از ۳ میلیارد دلار رسیده است. 

براساس گزارش القدس العربی،زعرب در جریان بررسی خسارات بخش حمل و نقل در غزه، در جلسه تشکیلات خودگردان در رام الله در مرکز کرانه باختری اشغالی صحبت کرد.

او گفت: کمیته‌های وزارت حمل و نقل تخمین می‌زنند که نیرو‌های اشغالگر حدود ۵۵ هزار خودرو را در نوار غزه منهدم کردند که معادل ۶۰ درصد خودرو‌های دارای مجوز در نوار غزه است.

این وزیر صهیونیستی افزود: خسارات بخش حمل‌ونقل در غزه بیش از ۳ میلیارد دلار است که زیرساخت‌ها و وسایل نقلیه شهروندان را شامل می‌شود.

زعرب ادامه داد: رژیم اشغالگر حدود ۹۴۵ کیلومتر از جاده‌های غزه را که معادل ۶۵ درصد شبکه جاده‌ای است با هزینه‌ای بیش از ۲ میلیارد دلار تخریب کرد.

پیش از این نیز سازمان ملل متحد با اشاره به حجم گسترده ویرانی های نوار غزه در پی حملات و بمباران های گسترده ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که روند آواربرداری در این منطقه احتمالا ۱۴ سال طول می کشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • برداشت محصول از مزرعه طــرح مــقـایـســه گندم در هندیجان
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • خسارات بخش حمل و نقل غزه از ۳ میلیارد دلار گذشت
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • ۴۲ درصد سد‌های استان گلستان آبگیری شد