Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رامبد جوان با انتشار پستی از پایان فصل هشتم «خندوانه» نوشت که آخرین قسمت آن شب گذشته پخش شد و خبر داد که فصل هشتم با قسمت ۹۲۲ از برنامه به پایان رسید.

جوان در بخشی از متن خود آورده است:

«در فصل هشتم هم مطابق تمام فصول گذشته در روزگار سخت و در لحظه‌های تلخ تمام تلاشمان بر این بود که سهم شادی را برای شما بیشتر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود تمام مشکلات اقتصادی، گرانی‌ها، سختی‌ها و با غمی که از اخبار، رخدادها، اتفاقات، فاجعه‌ها، تغییر کیفیت زندگی مردم و … داشتیم تا همه آن شوک‌هایی که از نقطه های مختلف چه چشیدن زهر سوگ متروپل و از دست دادن هموطنان‌مان در وقایع متفاوت چه بلایای ایجاد شده برای محیط‌ زیست و حیوانات و… بر همه ما وارد شد. دشوارترین کار همین بود؛ خنداندن شما.

برای این مهم هربار تمام غم‌ها، رنج‌ها و خشم‌هایمان را پشت درهای استودیو جا می‌گذاشتیم تا هیچ‌کدام‌شان باعث نشود یادمان برود برای چه کاری اینجا دور هم جمع شده‌ایم تا خندوانه بسازیم. اینکه چقدر موفق بوده‌ایم؟ چقدر توانستیم؟ چقدر همراه ما بودید یا چقدر میسر شد را نمی‌دانیم. اینکه چقدر بعضی از لحظات «مجبور» شدیم و چقدر بعضی از دقایق خواسته‌هایمان عملی نشد و… را هم شما نمی‌دانید!

اما مهم این است که ما هدفمان فقط و فقط شادی و رضایت شما یعنی مردم ایران بود. ما به این هدف، مداوم بالیدیم و این افتخار ماست؛ تولید نزدیک به هزار قسمت برنامه دشوار با هدف شادی شما.

آینده چه خواهد شد؟ نمی‌دانیم! چاره‌ای جز امید نداریم و امیدواریم و مشتاق دیدار شما خواهیم بود. کاستی‌ها را بر ما ببخشید و عذر هایمان را بپذیرید.»

رامبد جوان در متن، خبری از زمان بازگشت فصل جدید نداده با این حال برای دیدار با مخاطبانش اظهار امیدواری کرده است.

کد خبر 5550474 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: خندوانه شبکه نسیم رامبد جوان محرم 1401 حبیب الله صادقی تئاتر ایران شبکه پنج سیما درگذشت چهره ها موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی عاشورا ماه محرم جشنواره فیلم ونیز فیلم کوتاه حوزه هنری موزه هنرهای معاصر تهران تئاتر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۴۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم فوتبال سپاهان به نظر می‌رسید خیلی راحت‌تر از چیزی که اتفاق افتاد، موفق به شکست حریف دسته اولی خود شود که در رتبه سیزدهم لیگ آزادگان قرار دارد.

با این حال سپاهان که دل به گل کاوه رضایی در نیمه اول خوش کرده بود، در دقیقه 89 با شوتی کم نظیر غافلگیر شد و در حالی که همه در انتظار ضربات پنالتی بودند، سپاهانی‌ها با اشتباه بازیکن استقلال و کم تجربگی‌ای که انجام داد، به یک پنالتی رسید ودر دقیقه 117 گل پیروزی بخش را به ثمر رساند.

در واقع به همین دلیل هم بود که سیاوش اکبرپور در پایان مسابقه از عملکرد بازیکنانش رضایت داشت. سپاهان و استقلال ملاثانی از هیچ منظری قابل مقایسه با هم نیستند و بی‌شک برای اکبرپور که در سال‌های ابتدایی دوران مربیگری خود قرار داد، بازنده شدن مقابل تیم قدرتمند، پرستاره و متمول سپاهان رضایت‌خاطر و امیدواری به آینده‌ای را به همراه داشته که سبب شد در پایان مسابقه یکی یکی با سپاهانی‌ها گرم بگیرد و سپس به سمت بازیکنان خودی برود و به آنها بابت نمایشی که داشتند خسته نباشید بگوید.

ویدئو: 331136

دیگر خبرها

  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رقص و شادی بازیکنان تیم ملی افغانستان با آهنگ صادق بوقی (فیلم)
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • ببینید | شادی مردم اراک پس از حذف پرسپولیس و صعود آلومینیوم
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود