Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی جشنواره ملی راه روشن، محمد رمضان پور روز جمعه اظهار داشت: به دلیل حجم گسترده آثار و استقبال شرکت‌کنندگان، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره راه روشن تا ۱۰ شهریور ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

وی افزود: بر این اساس، انتخاب آثار برگزیده ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ و آیین اختتامیه جشنواره مهر ماه ۱۴۰۱ در استان همدان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر جشنواره ملی راه روشن استان همدان تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را بدون شرایط سنی و از سراسر کشور در قالب‌های مقاله، شعر، داستان، هنرهای تجسمی، خوش‌نویسی، نقاشی، عکاسی، کلیپ، موشن، پادکست و فضای مجازی( ایجاد صفحه اینستاگرام یا کانال در شبکه‌های مجازی با موضوع نهج البلاغه) به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

رمضان پور خاطرنشان کرد: جوایز نفرات برگزیده به ترتیب ۱۰ نفر اول شامل یک میلیون تومان به همراه سنگ نگین متبرک حرم مطهر علوی، ۱۰ نفر دوم ۷۰۰ هـزار تومان به علاوه سنگ نگین متبرک حرم مطهر علوی و ۱۰ نفرسوم ۵۰۰ هـزار تومان به اضافه سنگ نگین متبرک حرم مطهر علوی خواهد بود همچنین گواهینامه معتبر حضور و لوح تقدیر رسمی به تمامی منتخبین جشنواره اهدا می شود.

وی اظهار داشت: گفتنی است علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره و اطلاع از شیوه‌نامه و شرایط اختصاصی آن به سایت جشنواره به آدرس http://bonyad-qadir.com یا به نام کاربری Raah_rooshan در پیام‌رسان های ایتا و تلگرام مراجعه کنند.

برچسب‌ها نهج البلاغه بنیاد غدیر همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نهج البلاغه بنیاد غدیر همدان نهج البلاغه بنیاد غدیر همدان راه روشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتزار پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در جوار شهدای گمنام بام ایران

پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا (ع) در بام ایران همزمان با آغاز ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت از سوی خادم‌یاران رضوی چهارمحال و بختیاری به اهتزاز درمی‌آید.

آیین به اهتزاز درآوردن پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در تپه نورالشهدای شهرکرد و در جوار مزار شهدای گمنام روز شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، ساعت ۰۸:۰۰ صبح با حضور مردم ولایت‌مدار استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

پرچم حضرت ابوالفضل العباس (ع) در شهرکرد برافراشته شد + تصاویر

شهرداری شهرکرد، شورای اسلامی شهرکرد، کانون خدمت رضوی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ناحیه مقاومت بسیج، پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام تپه نورالشهدا و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری در برگزاری آیین اهتزاز پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در تپه نورالشهدای شهرکرد مشارکت دارند.

منبع: خبرگزاری شبستان چهارمحال و بختیاری

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اهتزار پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در جوار شهدای گمنام بام ایران
  • تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»