Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا میرحیدری، در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با عنوان «روایت تبلیغ» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه گزارشی از فعالیت‌ها و پژوهش‌های چند ساله دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، اقدامات انجام شده در دفاع از ارزش‌های دینی، مقابله با هجمه‌های دشمنان در کمرنگ کردن فرهنگ دینی و موفقیت‌های ارزشمند حوزه در فضای مجازی و حقیقی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه پلیس به عنوان ملجأ و پناهگاه مردم و حافظ آنها در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و حتی فرهنگی و دینی فعالیت می‌کند، باید در طراز انقلاب اسلامی باشد و در این مسیر مهمترین رکن فعالیت ما دفاع از ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: بسیار خرسندیم که دفتر تبلیغات با این دقت تهدیدات و خطرات فرهنگی کشور را رصد کرده است، اگرچه در دهه‌های اخیر عدم همراهی دستگاه‌های فرهنگی با این دیدگاه موجب کندی حرکت نهادهای ارزشی شده و فرصت‌های زیادی در جذب اقشار آسیب پذیر برای دشمن فراهم کرده است.

میرحیدری افزود: انتظار می‌رود در دولت فعلی این دستاوردها در اختیار دستگاه‌ها قرار گیرد و فرصت استفاده از آنها فراهم شود و از این طریق از نفوذ فرهنگی بیشتر دشمن جلوگیری و خطرات و هجمه‌های موجود دفع شود، نیروی انتظامی هم در این مسیر آمادگی دارد که در هر یک از حوزه‌های مورد نیاز از این مرکز حمایت کند.

رفع اقدامات خصمانه دشمن با نسخه‌های مناسب فرهنگی و اخلاقی

وی تصریح کرد: پلیس با ابهامات و شائبه‌هایی در سطح جامعه مواجه است که برای پاسخگویی به آن نیاز به پشتیبانی علمی و دینی دارد تا بتواند مشکلات جامعه را رفع و اقدامات خصمانه دشمن را با نسخه‌های مناسب فرهنگی و اخلاقی به صورت ایجابی حل کند.

میرحیدری با بیان اینکه مسائل اخلاقی همچون مسئله حجاب و عفاف یا بدعت‌هایی که در عزاداری ایجاد شده نیاز به درگیری پلیس ندارد، تأکید کرد: لازمه مواجه با این مسائل، پشتیبانی مراکز دینی، پژوهشی و اقدامات و برنامه‌های مشترک با این مراکز است.

انعقاد تفاهم نامه مشترک میان نیروی انتظامی و دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

وی گفت: در همین رابطه تفاهم‌نامه‌ای برای همکاری‌های بیشتر با دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان منعقد شد و امیدواریم همکاری خوبی در رفع مشکلات فرهنگی جامعه و مقابله با اقدامات دشمن انجام شود.

کد خبر 5550509

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا میرحیدری سازمان تبلیغات اسلامی تفاهم نامه مبلغان دینی تبلیغات سیلاب بوشهر محرم 1401 ویروس کرونا وقوع سیلاب مدیریت بحران ماه محرم کرمانشاه بارش باران همدان خطبه های نماز جمعه سیل کرمان آمار کرونا سی امین سفر استانی دولت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۵۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از شرکت پشتیبانی امور دام کشور، حسین شیرزاد افزود: در حال حاضر شرکت پشتیبانی امور دام در استان‌ها بدون محدودیت به خرید بیش بود مرغ در استان‌ها مشغول هستند و با همه ظرفیت متعهد به خرید مرغ هستند و با شیبی ۲۷ درصدی طی یک ماه گذشته شرکت به رکورد خرید روزانه ۱۰۰۰ تن خرید مرغ رسیده است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان نیز حدود ۱۷ هزار تن مازاد مرغ از استان‌ها خریداری شد.

وی اظهار داشت: طی سه شب متوالی اخیر متوسط وزن مرغ‌ها در کشتارگاه‌ها بالای ۲ کیلو و ۹۰۰ گرم شده، بنابراین دیر کشتاری اتفاق افتاده چنانچه مرغ را تا ۵۹ روزگی مرغ نگهداری کنند پیامد این تاکتیک از سوی مرغداران افزایش ذخایر گوشت سفید در کشور خواهد بود.

نهاده‌های مورد نیاز صنعت مرغداری کشور فراهم است

شیرزاد، با بیان اینکه امروز بازار نهاده‌ها در آرامش کامل است گفت: شرکت پشتیبانی امور دام با اعطای نهاده مدت دار و عرضه بیش از یک میلیون تن نهاده با ارز ترجیحی و بهره‌گیری از مکانیزم استمهال، شرکت پشتیبانی امور دام کشور خدمت مهمی به صنعت مرغداری کشور کرده است به طوری که عمده انبار‌های مرغداران و زنجیره‌ها پر از نهاده است.

وی افزود: صنعت مرغداری وارد یک کلاس جهانی جدید شده و ما نیازمند یک گفتگوی ملی با مرغداران کشور هستیم؛ زیرا زمان آن رسیده که با بهره‌وری و کارایی بالاتری این محصول را تولید کنیم.

توقف واردات گوشت مرغ از دو ماه قبل

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام، اضافه کرد: شرکت پشتیبانی امور دام امسال واردات گوشت مرغ را از دو ماه قبل در فراخوان و مناقصه‌های بین‌المللی متوقف شد و با افتخار تکمیل و کهنه و نو شدن ذخایر راهبُردی مرغ کشور با تولید داخل صورت می‌گیرد.

وی اظهار داشت: صنعت مرغداری نیاز به منابع مالی جدید، سرمایه در گردش مکفی و بیمه قیمت محصولات خود دارد.

صنعت مرغ نیازمند فعال شدن کریدور‌های صادراتی مرغ

شیرزاد با بیان اینکه صنعت مرغداری کشور نیازمند فعال سازی کریدور‌های صادراتی است، گفت: صادرکنندگان مرغ باید مشوق‌های صادراتی و بسته‌های حمایتی دریافت دارند.

وی بیان کرد: صادرات موفق مرغ وابسته به زیرساخت‌های مناسب صادراتی و ظرفیت‌های کشتارگاهی استاندارد است که در حال حاضر در آن ضعف داریم، نیاز به تقویت کمی تعداد کشتارگاه‌ها و ارتقای کیفیت مدیریت صادرات مرغ در کشور داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است