Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - امکان صدور وثیقه و دریافت تسهیلات به صورت برخط از طریق سامانه توثیق الکترونیک هوشمند با سرویس «نشان بانک» بانک ملی ایران در اپلیکیشن ایوا فراهم شد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد به نقل از روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، فاز نخست سامانه توثیق الکترونیک هوشمند با نام «ستاره» با ابلاغ بانک مرکزی و در سازمان بورس اوراق بهادار رونمایی شد و از این پس متقاضیان تسهیلات می‌توانند از طریق سرویس «نشان‌بانک» در اپلیکیشن ایوا نسبت به انجام مراحل توثیق سهام خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در فاز نخست سامانه «ستاره» متقاضیان تسهیلات می‌توانند انواع دارایی‌های خود از جمله سهام و انواع اوراق بهادار را به عنوان وثیقه برای ارائه به نهادها، بانک‌ها و سایر دستگاه‌های میزبان معرفی کنند. مهم‌ترین ویژگی سامانه توثیق الکترونیک هوشمند این است که فرآیند وثیقه‌گذاری برای اخذ تسهیلات و ضمانت‌نامه‌های بانکی به سهولت و با استفاده از سرویس «نشان بانک» در اپلیکیشن ایوا صورت آنلاین انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، متقاضیان تسهیلات می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن ایوا و از طریق خدمت «نشان‌بانک» مراحل گواهی امضای دیجیتالی، انتخاب سهام مورد نظر برای توثیق، میزان وثیقه و مرحله احراز هویت برای دسترسی به سهام انتخاب شده را کاملا به صورت غیرحضوری و برخط انجام دهند.

گفتنی است، مراسم رونمایی از سامانه توثیق الکترونیک سهام صبح چهارشنبه پنجم مرداد ماه با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، دادستان کل کشور، مدیران ارشد بانک ملی ایران و شرکت پرداخت الکترونیک سداد در محل سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار و امکان بهره‌برداری از این خدمت برای متقاضیان از طریق سرویس «نشان‌بانک» در اپلیکیشن ایوا فراهم شد. همچنین دریافت کنندگان تسهیلات می‌توانند اعتبار دریافت شده را از طریق کارتخوان‌های پرداخت الکترونیک سداد که متصل به بانک ملی ایران هستند، استفاده کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: سامانه توثیق الکترونیک تسهیلات می توانند اپلیکیشن ایوا بانک ملی ایران نشان بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد

امتداد - معاونت اعتباری و بین الملل پست بانک ایران بخشنامه دستورالعمل اجرایی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه مسکن خانوارهای فاقد مسکن دارای فرزند سوم یا بیشتر در سال 1403 را به مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران ابلاغ شد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با ابلاغ بخشنامه ۰۳/۱۶۰۵۹ مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ به بانک‌ها، دستورالعمل اجرایی تسهیلات قرض الحسنه مسکن ودیعه، خرید یا ساخت مسکن موضوع جز (۳) بند (ث) تبصره ۱۳ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، خانوارهای دارای فرزند سوم یا بیشتر را ابلاغ کرد.بر اساس این بخشنامه، تسهیلات قرض الحسنه ودیعه یا خرید یا ساخت مسکن (بنا به درخواست خانواده) با بازپرداخت حداکثر ۲۰ ساله برای خانواده های فاقد مسکن که از ابتدای سال ١٣٩٩ به بعد، صاحب فرزند سوم یا بیشتر شده یا می شوند به میزان سه میلیارد ریال (۳۰۰ میلیون تومان) قابل پرداخت است.
بر اساس این گزارش، این تسهیلات در مناطقی که نرخ باروری محل تولد پدر یا فرزند کمتر از ۲٫۵ درصد قابل پرداخت است، همچنین بانک ها باید با اعتبار سنجی، اخذ سفته و یا یک ضامن معتبر از متقاضی، این تسهیلات را پرداخت کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند
  • رونمایی از سامانه ساربانیار در غرفه استان یزد نمایشگاه ایران اکسپو
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد