Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه روسیا الیوم، تاکر کارلسون مجری مشهور شبکه فاکس نیوز آمریکا در برنامه Tucker Carlson Night به شدت از کمک های مالی و نظامی آمریکا به اوکراین انتقاد کرد.

وی این اظهارات را در واکنش به سخنان اخیر ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در پاسخ به سوالی درباره تورم در آمریکا، مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زلنسکی اخیرا در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی کنید کمک های آمریکا به اوکراین موجب تورم در آمریکا شده، گفته بود: تورم که چیزی نیست، چه کسی به فکر تورم است؟ این مسائل ثانویه هستند و در اولویت قرار ندارند!

کارلسون درباره این سخنان زلنسکی گفت: واقعا که! شاید برای تو این گونه باشد آقای زلنسکی! اما برای آمریکایی ها این مساله اولویت دارد. کشور ما مانند کشور شما نیست. نظر تو در این باره چیست که تو اداره کشورت را برعهده داشتی باشی و ما آمریکایی اداره کشور خودمان را؟

مجری فاکس نیوز افزود: سران اوکراین هیچ چیزی را مخفی نمی کنند. آنها فقط پول ما آمریکایی ها را می خواهند و اصلا حتی ذره ای برای آمریکا اهمیت قائل نیستند.دموکراسی و همبستگی اینجا معنا ندارد؛ این یک دزدی آشکار است!

وی در ادامه انتقادات خود از کمک های واشنگتن به اوکراین، گفت: آن چیزی که همه آمریکایی ها روی آن توافق نظر دارند این است که مرزهای آمریکا برای هیچ کسی اهمیت ندارد، اما مرزهای اوکراین مقدس است! به همین دلیل هیچ شهروند آمریکایی نباید از میلیاردها دلاری که برای حمایت از رژیم استبدادی اوکراین هزینه می شود، حرف بزند! چرا؟ چون دو حزب اصلی در واشنگتن در این باره اتفاق نظر دارند!

تاکر کارلسون در پایان سخنانش تاکید کرد: اوکراین در شرایط به اولویت اصلی واشنگتن تبدیل شده که نظرسنجی ها نشان می دهد که این مساله برای مردم آمریکا در اولویت قرار ندارد، اولویت اصلی آمریکایی ها در شرایط فعلی تورم است.

کد خبر 5550515 محمدعلی تخت رونده

منبع: مهر

کلیدواژه: فاکس نیوز ولودیمیر زلنسکی ایالات متحده امریکا روسیه رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا عراق اوکراین فلسطین ترکیه جنگ اوکراین سوریه جو بایدن ایران کرانه باختری اتحادیه اروپا سرگئی لاوروف آمریکایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی: روسیه از سرعت پایین انتقال تسلیحات به ما بهره می‌برد

به گزارش قدس آنلاین، این اظهارات «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین پس از آن بیان شد که آمریکا سرانجام کمک‌هایی به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد دلار را عمدتا برای کمک‌های نظامی به این کشور جنگ‌زده اروپایی تصویب کرد.

تلویزیون بی‌بی‌سی گزارش داد، رئیس‌جمهور اوکراین در کنار «ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو که روز دوشنبه در سفری از پیش اعلام‌نشده وارد کی‌یف شد، بیان کرد: «ارتش روسیه اکنون سعی می‌کند از سرعت انتقال تسلیحاتی که شرکا به خصوص ایالات متحده برای ما می‌فرستند، بهره ببرد. به همین خاطر است که سرعت انتقال مهمات به معنای ثبات خط مقدم می‌باشد.»

او با طرح این ادعا که «ارتش روسیه آماده اقدامات تهاجمی بیشتر می‌شود»، افزود: «اوکراین به گلوله و سامانه‌های دفاع هوایی نیاز دارد. شرکای ما همه اینها را دارند و آنها باید اکنون در اوکراین برای از بین بردن جاه‌طلبی‌های روسیه تلاش کنند.»

دبیرکل ناتو در جریان سفرش به کی‌یف با اشاره به عضویت اوکراین در ناتو گفت: «جایگاه واقعی اوکراین در ناتو است و بنابراین من سخت تلاش می‌کنم تا اطمینان حاصل شود اوکراین به عضویت این ائتلاف در خواهد آمد. برای این تصمیم ما نیاز داریم که همه متحدان به توافق برسند. ما به اجماع همه و رای ۳۲ عضو ناتو نیاز داریم. ما با هم می‌توانیم حمله روسیه را دفع کنیم. البته من بعید می‌دانم بتوانیم تا ماه ژوئیه (خرداد-تیر) در نشست ناتو به این اجماع برسیم.»

درحالیکه اوکراین با کمبود نیروها و سرعت پایین انتقال تسلیحات دست‌وپنجه نرم می‌کند، روسیه از دستاوردهایی در میدان نبرد خبر می‌دهد.

تلویزیون سی ان ان اخیرا گزارش داد پیشرفت‌های تاکتیکی روسیه در حال حاضر به طور روزانه است و نشان از سرعت این کشور در میدان نبرد از زمان سقوط «آودیوکا» شهری در اوکراین در ماه فوریه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • زلنسکی: پس از پایان جنگ انتظار داریم به عضویت ناتو درآییم
  • زلنسکی: روسیه از سرعت پایین انتقال تسلیحات به ما بهره می‌برد
  • تحولات اوکراین| زلنسکی ناتو را به بدقولی متهم کرد
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • زلنسکی برای آمریکا چه نقشه‌ای دارد؟
  • زلنسکی برای آمریکا چه نقشه‌ای دارد؟/ تعهداتی «با تاریخ، با امضا»!
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • درخواست دوباره زلنسکی برای دریافت تسلیحات
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا