Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیوه کی با اشاره به احیای کارخانه خودروسازی بروجرد گفت: 200 شغل در فاز اول ایجاد می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالعلی گیوه کی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: احیا و ارتقای ظرفیت واحدهای تولیدی از مهمترین اهداف است، واحد تولیدی خوروسازی بروجرد حدود یک سال است که بنا به دلایلی تعطیل شده اما احیای مجدد این واحد در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با پیگیری های فراوان، این واحد به شرکت جدیدی واگذار و قرار است طی هفته های آینده احیا شود که در فاز اول احیای این واحد تولیدی، برای ۲۰۰ نفر شغل ایجاد می گردد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد تصریح کرد: البته به دلیل ظرفیت بالایی که این واحد دارد، در فازهای بعدی تعداد اشتغال افزایش می یابد و در حال حاضر ۱۲۰ کارگر در این واحد مشغول کار هستند که در فاز اول با اضافه شدن ۲۰۰ نفر، تعداد آنها به ۳۲۰ نفر می رسد.

گیوه کی با اشاره به مطالبات کارگران عنوان کرد: کارگران این واحد چندین ماه حقوق معوقه داشتند که با پیگیری های صورت گرفته هشت میلیارد مطالبات کارگران و همچنین یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون بدهی به تامین اجتماعی تسویه شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فاز اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: نبود کارخانه نوین و پیشرفته آسفالت از مهم‌ترین موانع بر سر راه توسعه ‌جاده‌های شهری در بجنورد است که باعث پایین آمدن کیفیت آسفالت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، علی اربابی امروز _دوشنبه‌دهم‌اردیبهشت_ در نشست خبری اظهار کرد: در ابتدای شروع به کار دوره فعلی شورا، ۷۰ هزار متر مربع از فضای بجنورد آسفالت بود که این آمار پس از یکسال و در ۱۴۰۱ به ۱۸۰ هزار مترمربع رسید.

وی افزود: سال ۱۴۰۲ میزان آسفالت بجنورد به ۲۳۱ هزار متر مربع رسید که برآورد می‌شود این مقدار در سال جدید به ۳۵۰ هزار تا ۴۰۰ هزار مترمربع برسد.

نایب رئیس شورای اسلامی بجنورد خاطرنشان کرد: نبود کارخانه نوین و پیشرفته آسفالت از مهم‌ترین موانع بر سر توسعه جاده‌های شهری در بجنورد است که باعث پایین آمدن کیفیت آسفالت می‌شود.

اربابی تصریح کرد: نبود تقاطع همسطح در میدان‌خرمشهر بجنورد بعنوان یکی از مهم‌ترین چالش‌های شهر است که در گام اول نصب چراغ قرمز انجام شد، اما پاسخگوی نیازهای میدان نیست و برای سال جاری به منظور ایجاد تقاطع هم‌سطح در آن بودجه در نظر گرفته شده‌است.

وی اضافه کرد: ایجاد پارکینگ طبقاتی در بجنورد نیز بعنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه مدیریت شهری در نظر گرفته‌می‌شود.

یوسف مغروری، رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر بجنورد تاکید کرد: در سال ۱۴۰۲ بودجه شورای شهر ۸۹۴ میلیارد تومان بود که در سال جاری به هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسید.

وی گفت: بر اساس احصای شرایط بجنورد به منظور به حد نرمال رساندن حوزه‌های مختلف شهری، سه هزار میلیارد تومان اعتبار برای شورای شهر نیاز بود که به نتیجه نرسید.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر بجنورد افزود: شورای شهر بجنورد پنج کارگروه درآمدی را در راستای تحقق و تخصیص بودجه سال ۱۴۰۳ تشکیل داده است.

کد خبر 749121

دیگر خبرها

  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • تجلیل از ۳۰ نفر از جامعه کار و کارگری گیلان
  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • حمایت دستگاه قضائی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد