Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@08:16:59 GMT

کشف ۵ جسد دیگر در سیل امام‌زاده داوود

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۵۲۴۱

کشف ۵ جسد دیگر در سیل امام‌زاده داوود

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از کشف و خارج کردن پنج جسد از پایین و بالای بازارچه امامزاده داوود (ع) خبرداد.

سید جلال ملکی، در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین جزئیات از اقدامات آتش‌نشانان درپی سیلاب رخ داده در ارتفاعات امامزاده داوود (ع) اظهارکرد: ماموریت آتش‌نشانان که از دقایق اولیه وقوع سیلاب در منطقه امامزاده داوود (ع) حاضر شده بودند، امروز نیز ادامه پیدا کرد و آتش‌نشانان به جست‌و جو در مناطق سیل زده برای یافتن مفقودشدگان ادامه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان همین جستجوها نیز صبح امروز عوامل آتش‌نشانی سه جسد را که احتمالا مربوط به همین حادثه سیل بوده در پایین‌دست رودخانه کن کشف کردند، که البته باید اجساد به پزشکی قانونی منتقل شده و نظر قطعی درباره دلیل مرگ آنان صادر شود.

وی ادامه داد: از صبح امروز در دو بخش آتش‌نشانان تهران با هماهنگی افرادی که اطلاعات بیشتری از منطقه دارند و حدس می‌زنند که نفراتی در این بخش حضور داشته باشند مشغول به کار هستند. در پایین بازارچه و بالای بازارچه امام‌زاده داوود (ع) اکیپ‌های آتش‌نشانی تقسیم شده و مشغول به کار هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر شهر تهران گفت: از صبح امروز تا به حال نیز آتش‌نشانان تهران اجساد پنج نفر را در این محدوده از زیر سیلاب خارج کردند. دو نفر در قسمت پایین بازارچه، از زیرزمین یک رستوران خارج شدند که یک خانم و یک پسر بچه خردسال بودند که اجساد هر دو نفر خارج شد.

ملکی افزود: سه نفر نیز در قسمت بالایی حضور داشتند که جسد نفر سوم نیز لحظاتی قبل از زیر گل و لای ناشی از سیلاب خارج شد. در مجموع تا به این لحظه آتش‌نشانان تهران در ارتفاعات امامزاده داوود و بالادست رودکن جسد پنج نفر را خارج کردند. سه نفر را هم ابتدای روز در قسمت پایین دست رودخانه خارج کرده بودند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر شهر تهران عملیات جست و جو همچنان ادامه دارد تا اگر همچنان فردی زیر سیلاب است سریع‌تر به آن‌ها دسترسی پیدا شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: امام زاده داوود کشف جسد امامزاده داوود آتش نشانان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۵۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب‌های این چند روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، مرتضی بخشی اظهار کرد: بیش از ۷۲ ساعت است که نیروهای این سازمان در آماده‌باش کامل قرار داشته و در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

وی با اعلام اینکه تاکنون بیش از ۵۰ عملیات امداد و نجات، رفع آبگرفتگی، نجات خودرو و … توسط این سازمان انجام شده است، افزود: بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب‌های این چند روز توسط نیروهای آتش‌نشانی نجات یافتند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره ۱۲۵ سازمان تماس بگیرند.

کد خبر 748040

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب