Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم گلبال مردان ایران ضمن کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا پاسفیک کسب سهمیه حضور در مسابقات جهانی پرتغال را از آن خود کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ 

به نقل از روابط عمومی فدراسیون نابینایان و کم بینایان، بازی‌های قهرمانی آسیا پاسفیک بحرین در حالی پیگیری شد که نمایندگان ایران در آخرین روز بازی‌ها موفق شدند ضمن کسب عنوان قهرمانی سهمیه حضور در مسابقات جهانی پرتغال را به خود اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
لحظاتی پیش تیم گلبال مردان با نتیجه 8 بر 7 و رقابت تنگاتنگ و پایاپای با ژاپن به میدان رفت و در وقت اضافه با ضربه پنالتی مغلوب ژاپن شد و عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد. محمد سرنجی، مهدی عباسی و محسن عبدالملکی، مهدی نفیسی، و میلاد سوری و محمد پرنیا برای تیم ایران بازی کردند. مهدی نباتی سرمربیگری تیم ملی و محمد ابراهیم زاده مطلق مربیگری تیم ملی گلبال آقایان را عهده دار بودند.   پایان مسابقات قهرمانی آسیا پاسفیک با عنوان سومی و نشان برنز توسط ملی پوشان گلبالیست بانو   مسابقات قهرمانی آسیا پاسفیک ،باکسب نشان ارزشمند برنز و عنوان سومی توسط گلبالیستهای بانوی کشورمان به پایان رسید .   تیم ملی گلبال بانوان کشورمان در دیدار نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا پاسفیک عصر 5 شنبه به مصاف استرالیا رفت و در نهایت 7 بر یک نتیجه را واگذار، ضمن کسب نشان برنز به عنوان سومی این دوره از رقابتها دست یافت.   برای تیم ایران سمیرا جلیلوند، سمیرا محمودی، ریزان دژاهنگ،مریم جعفری، فاطمه قائدی و مریم حسام آبادی بازی کردند. سرمربی تیم ملی گلبال بانوان را طیبه ملکی و مربیگری تیم را زینب ارک دستانی عهدار است. انتهای پیام؛ 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۵۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد

یزد میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که مسئولان فدراسیون والیبال امروز به یزد سفر کردند تا از نزدیک امکانات این استان را برای میزبانی مشاهده و بررسی کنند.  

میلاد تقوی رئیس به همراه وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون همراه با امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد جلسه‌ای داشتند و در نهایت میزبانی این استان از جام باشگاه‌های آسیا در شهریور ماه قطعی شد.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.   

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است