Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان، حجت‌الاسلام سید محمود بنی جمالی، امام جمعه شهرستان چادگان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به صحبت‌های حکیمانه رهبر انقلاب راجع به نماز جمعه و تریبون نماز جمعه به تحلیل فرمایشات ایشان پرداخت و اظهار داشت: نماز جمعه عبادتی بی‌نظیر است که با توجه به آیه قرآن دو عنصر ذکر و اجتماع مومنین در هیچ عبادتی تجمیع نشده، حج سالی یکبار است و در طول عمر افراد یکبار انجام می‌شود ولی نماز جمعه هر هفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنی جمالی اظهار داشت: نماز جمعه یک قدرت نرم‌افزاری منظومه معرفتی اسلام است، نماز جمعه رسانه انقلاب است و اگر شخص یا گروهی در برابر انقلاب باشد تریبون در راستای نقد او عمل خواهد کرد و مطالبه‌گری خواهد کرد.

امام جمعه چادگان با اشاره به بیان مطالبات از تریبون نماز جمعه گفت: حرف‌هایی که بوی تخریب و غرض‌ورزی شخصی می‌دهند جای شان در نماز جمعه نیست اما حرف‌هایی که مطالبات مردمی است باید در نماز جمعه مطرح شود.

وی با بیان اینکه ملاک و سرلوحه ما در چادگان منویات مقام معظم رهبری بوده و خواهد بود، ادامه داد: روحیه پدرانه، دغدغه‌مندی و مطالبه‌گر بودن سرلوحه ما است.

بنی جمالی به ارائه چند اقدام در راستای مطالبه‌گری پرداخت و ادامه داد: از جمله دستاوردهای مهم ما در حوزه مطالبه‌گری زنده کردن روحیه و فرهنگ مطالبه‌گری در بین مردم و جوانان است؛ جوانانی که حامی نداشتند یا راهش را بلد نبودند انگیزه پیدا کردند و به میدان آمدند و مطالبه‌گری را شروع کردند که این بزرگترین دستاورد اخیر در حوزه مطالبه‌گری در سطح شهرستان است که مردم را هم در حوزه مطالبه‌گری شریک کردیم.

امام جمعه چادگان گفت: یک مورد رفع موانع بهره‌برداری از بادامسان ۱۵۰ هکتاری حجت آباد است که از سال ۹۲ و ۹۳ معطل مجوز برق و برداشت آب بود که حل شده و در آستانه بهره‌برداری است و برکات زیادی از جمله اشتغال‌زایی، ارزآوری و رفع محرومیت خواهد داشت.

وی به شاهکاری در بحث مطالبه‌گری اشاره کرد و خاطرنشان کرد: موضوع برداشت آب در بالادست که در حال حاضر محال است و غیر ممکن است کسی بتواند آب برداشت کند، اما با پیگیری‌ها و تاکید ما بر بحث محرومیت روستاهای بالادست رودخانه و همکاری مسؤولان و آب منطقه‌ای مجوز برداشت آب به صورت قانونی برای روستاهای اورگان فراموشجان علی آباد و روستاهای بزرگ در دستور کار قرار داده شده و باید مراحل دریافت مجوز را طی کنند.

 بنی جمالی تاکید کرد:  راه رفع محرومیت در شهرستان که بارها بنده تاکید کرده‌ام مطالبه‌گری در چارچوب و با رعایت اصول است، ما در مجالس خصوصی مسائل را به مسؤولان گوشزد می‌کنیم و تا مجبور نشویم در تریبون بیان نمی‌کنیم.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ق/

منبع: فارس

کلیدواژه: چادگان مطالبه گری نماز جمعه بنی جمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ایلام اعلام کرد: این آیین معنوی در شهر ایلام به امامت حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اقامه می‌شود.  

دیگر خبرها

  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • کارگران در نماز جمعه تهران
  • گزیده خطبه های نماز جمعه یاسوج
  • کارگران نقش مهمی در استقلال اقتصادی کشور دارند
  • نماز جمعه تهران
  • رفع تبعیض بین مدارس دولتی و غیرانتفاعی نیازمند راهکار سازنده است
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان