Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از کشف و خارج کردن پنج جسد از پایین و بالای بازارچه امامزاده داوود (ع) خبرداد.   سید جلال ملکی، در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین جزئیات از اقدامات آتش‌نشانان درپی سیلاب رخ داده در ارتفاعات امامزاده داوود (ع) اظهارکرد: ماموریت آتش‌نشانان که از دقایق اولیه وقوع سیلاب در منطقه امامزاده داوود (ع) حاضر شده بودند، امروز نیز ادامه پیدا کرد و آتش‌نشانان به جست‌و جو در مناطق سیل زده برای یافتن مفقودشدگان ادامه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان همین جستجوها نیز صبح امروز عوامل آتش‌نشانی سه جسد را که احتمالا مربوط به همین حادثه سیل بوده در پایین‌دست رودخانه کن کشف کردند، که البته باید اجساد به پزشکی قانونی منتقل شده و نظر قطعی درباره دلیل مرگ آنان صادر شود.   وی ادامه داد: از صبح امروز در دو بخش آتش‌نشانان تهران با هماهنگی افرادی که اطلاعات بیشتری از منطقه دارند و حدس می‌زنند که نفراتی در این بخش حضور داشته باشند مشغول به کار هستند. در پایین بازارچه و بالای بازارچه امام‌زاده داوود (ع) اکیپ‌های آتش‌نشانی تقسیم شده و مشغول به کار هستند.     سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر شهر تهران گفت: از صبح امروز تا به حال نیز آتش‌نشانان تهران اجساد پنج نفر را در این محدوده از زیر سیلاب خارج کردند. دو نفر در قسمت پایین بازارچه، از زیرزمین یک رستوران خارج شدند که یک خانم و یک پسر بچه خردسال بودند که اجساد هر دو نفر خارج شد.     ملکی افزود: سه نفر نیز در قسمت بالایی حضور داشتند که جسد نفر سوم نیز لحظاتی قبل از زیر گل و لای ناشی از سیلاب خارج شد. در مجموع تا به این لحظه آتش‌نشانان تهران در ارتفاعات امامزاده داوود و بالادست رودکن جسد پنج نفر را خارج کردند. سه نفر را هم ابتدای روز در قسمت پایین دست رودخانه خارج کرده بودند.     به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر شهر تهران عملیات جست و جو همچنان ادامه دارد تا اگر همچنان فردی زیر سیلاب است سریع‌تر به آن‌ها دسترسی پیدا شود.   تماشاخانه ببینید| چرا سیل امامزاده داوود تهرانی‌ها را غافلگیر کرد؟ به کفش‌های شهردار نگاه کنید ببینید | صحنه ای عجیب از سیل : باغی که در چند ثانیه غیب شد فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: امامزاده داوود آتش نشانان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن پدر شهید در تالش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ،مرحوم نصرالله نعمت زاده پدر شهید جعفر نعمت زاده نخستین شهید ترور شهرستان تالش به علت کهولت سن به دیار باقی شتافت.
پیکر مرحوم نصرالله نعمت زاده در تالش تشییع و در مسجد فاروق اعظم بخش اسالم تالش به خاک سپرده شد.
شهید جعفر نعمت زاده از نیرو‌های داوطلب بسیجی بود که ۲۰ شهریور ۱۳۶۱ در تالش به دست منافقان کوردل به شهادت رسید.
پیکر مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای اسالم تالش به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • فیلم| غرق شدن دو جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات
  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب