Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران،حسین فاضلی هریکندی در خصوص حمله با چاقو به یک روحانی در آستان امام زاده محمد (ع) کرج بیان کرد: شب گذشته حدود ساعت ۱۹:۳۰، روحانی و سخنران امامزاده محمد (ع) کرج در این امامزاده در حال سخنرانی بود که فردی با چاقو به وی حمله و مورد ضرب و جرح قرار می‌دهد.

وی افزود: در همین حین حاضران در جمع به دنبال ضارب رفته و وی را دستگیر و به پلیس تحویل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری استان البرز تصریح کرد: در زمان دستگیری ضارب توسط مردم، وی دچار جراحاتی شد که پس از ورود پلیس به صحنه به درمانگاه منتقل شده و تحت نظر قرار گرفت.

وی افزود: فرد مضروب نیز با آمبولانس به اورژانس بیمارستان منتقل شده و هم اکنون شرایط مساعدی دارد اما به دلیل ضربه وارد نیاز به جراحی دارد و پزشکان در حال طی کردن مراحل درمانی وی هستند.

فاضلی هریکندی با اشاره به اینکه فرد ضارب در صحنه حادثه توسط مردم دستگیر و هم اکنون در بازداشت است از صدور دستور قضایی برای رسیدگی فوری به این پرونده خبر داد و متذکر شد: در خصوص فرد ضارب ادعای اختلالات روانی مطرح است ولی با توجه به اینکه نیاز به تحقیقات بیشتر از جمله معاینه روانپزشکی و اخذ نظریه پزشکی قانونی در خصوص وی وجود دارد پس از بررسی این موضوع توسط متخصصان، نتیجه اعلام خواهد شد.

مادرم موضوع را نفهمد
شب گذشته طلبه جوان «سید مجتبی حسینی» در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) حصارک کرج در حال سخنرانی بود که مورد سوءقصد قرار گرفت و با ضربه چاقو مجروح شد. ضارب این روحانی دستگیر شده است.

تصویر طلبه جوان کرجی پس از سوء قصد روی تخت بیمارستان منتشر شده که در این فیلم می گوید مراقب باشید مادرم نفهمد

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: فاضلی هریکندی حمله به روحانی در کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۵۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن روحانی دلایل ردصلاحیتش را اعلام کرد

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: حسن روحانی رئیس جمهور سابق که در انتخابات اخیر خبرگان رهبری از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده بود، در دیدار دوره‌ای با مدیران خود عنوان کرد: یکی از موارد ردصلاحیت من یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام. به گزارش انتخاب، وی در این نشست از انتشار عمومی پاسخ خود به نامه شورای نگهبان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
روحانی همچنین گفته است: باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.

کد خبر 848583 منبع: ایران برچسب‌ها خبر ویژه حسن روحانی شورای نگهبان

دیگر خبرها

  • حضور ۳۰ هزار دانش‌آموز کرجی در کنکور امسال
  • حسن روحانی دلایل رد صلاحیت خود را اعلام کرد
  • حسن روحانی دلایل ردصلاحیتش را اعلام کرد
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • ببینید | اولین تصاویر از مرحل آماده کردن موشک‌های سپاه برای حمله به اسرائیل؛ نوشته‌های خاص بر روی موشک‌ها
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • اولین تصاویر از مجروح تازه داماد حمله جیش‌الظلم