Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@18:09:18 GMT

ساپینتو راضی از نگرش و رفتار استقلالی‌ها

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۵۶۳۳

ساپینتو راضی از نگرش و رفتار استقلالی‌ها

سرمربی تیم فوتبال استقلال رضایت خودش را از اردوی خارجی این تیم اعلام کرد.

به گزارش مشرق، آبی‌های پایتخت روز گذشته چهارمین و آخرین بازی تدارکاتی در آنکارا را مقابل سومقاییت آذربایجان پشت سر گذاشتند تا پیروزی یک بر صفر، پایان کار شیرینی در حضور سرمربی تیم ملی برای آن‌ها باشد.

ریکاردو ساپینتو پس از اتمام  برنامه‌های آماده سازی تیم استقلال در ترکیه، رضایت خودش را از این اردو اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

سرمربی استقلال با انتشار متنی گفت: "یک اردوی پربار تمرینی در ترکیه به پایان رسید.

از نگرش و رفتار بازیکنان طی این روزها و روحیه فوق العاده تیمی بسیار خوشحالم.

ما در مسیر درستی هستیم. باید به کارمان ادامه بدهیم.

 کاروان استقلال قرار است امشب به تهران برگردد و ممکن است بازیکنان تیم پس از یک روز استراحت تمرینات ادامه سازی را در پایتخت ادامه بدهند. شاگردان ساپینتو قرار است تا شروع لیگ و انجام بازی افتتاحیه فصل جدید مقابل سپاهان یک یا دو بازی تدارکاتی دیگر را نیز پشت سر بگذارند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت لیگ برتر فوتبال ایران استقلال ساپینتو سپاهان خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۵۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیسی: از مجلس فعلی راضی هستیم اما... /در بودجه اختلافاتی بین دو قوه وجود داشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید محمدحسینی معاون پارلمانی رئیسی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: دو جلسه با حضور رییس مجلس، وزیر اقتصاد، روسای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس و رییس‌کل بانک مرکزی درباره وضعیت بازار ارز تشکیل شد.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی ادامه داد: هدف از تشکیل این نشست کنترل بازار ارز با همکاری دو قوه بود. برنامه‌های دولت در این زمینه تهیه و اعلام شد.

معاون پارلمانی رییس‌ دولت سیزدهم با اشاره به تعامل دولت با مجلس دوازدهم، گفت: از مجلس فعلی هم راضی هستیم، اما امیدوارم در مجلس آینده این همکاری‌ها بهتر شود.

حسینی اختلاف نظر دولت و مجلس در مسائل مختلف کشور را طبیعی دانست و ادامه داد: اختلاف نظر کارشناسان دولت و مجلس طبیعی است اما هیچ تنشی بین دولت و مجلس وجود ندارد. در قضیه برنامه و بودجه اختلافاتی وجود داشت، اما آنچه مجلس تصویب کرد و به تایید شورای نگهبان رسید توسط دولت اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: امیدوارم قانون پیشگیری از آسیب به زنان و چند قانون اولویت‌دار و مهم دولت طی دو سه هفته آینده همچون قانون اجاره بهای مسکن تصویب شود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901688

دیگر خبرها

  • معاون رئیسی: از مجلس فعلی راضی هستیم اما... /در بودجه اختلافاتی بین دو قوه وجود داشت
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!