Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بیان کرد این روزها بازی با آبروی آدم‌ها ظاهرا کسب و کار عده‌ای شده است

طالقانی صحبت هایی را عنوان کرد.

به گزارش طرفداری به نقل از ایلنا، عبدالکاظم طالقانی، درباره اظهارات امروز مهدی تاج در برنامه ورزشگاه عنوان کرد:

صحبت‌های امروز به نظرم بخش تاریک ماجراهای سه سال اخیر فوتبال کشورمان را برای افکار عمومی و مردم روشن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقتا آنچه باعث شده بود رئیس و هیات رئیسه اسبق فدراسیون فوتبال در این مدت سکوت کنند، همان جلوگیری از سو استفاده وکلای طرف مقابل بود. 

وی ادامه داد:

این روزها بازی با آبروی آدم‌ها ظاهرا کسب و کار عده‌ای شده است. افرادی که اشتباهی به ورزش آمده‌اند و حال مدعی هم هستند. آن‌ها که در دولت قبلی هر چقدر توانستند علیه فدراسیون فوتبال سم پاشی کردند و جالب اینجاست که همچنان دست از شیطنت‌های خود برنمی دارند. آقایان بس کنید. 

وی خاطرنشان کرد:

جای خوشحالی دارد که افکار عمومی برداشت بسیار مثبتی از صحبت‌های امروز تاج داشت. او سه سال خون دل خورد و از نامرادی‌ها گذشت تا رای صادر شود. حتی از نظر من، همین امروز هم می‌توانست حرف‌های دیگری بزند اما باز هم حجب و حیا به او اجازه چنین کاری نداد. 

وی ادامه داد:

مثال معروفی در ادبیات ما وجود دارد که روزی یک قاضی در دعوای میان دو خانم پیرامون اینکه فرزند متعلق به کدام آن‌هاست می‌گوید می‌خواهد آن پسر را به دو نیم تقسیم کند. آن لحظه، مادر واقعی می‌گوید این فرزند من نیست تا شاهد مرگ پسرش نباشد. امیدوارم ورزش به محیط سالم و بی‌تنش خود بازگردد. 

طالقانی افزود:

با مشخص شدن بر حق بودن اعضای هیات رئیسه سابق فدراسیون، قطعا از امروز هر فردی به هر نحوی بخواهد به ایراد تهمت ادامه دهد پاسخ مقتضی را دریافت خواهد کرد. این سکوت به جهت منافع ملی و برای اعلام رای در دادگاه عالی ورزش بود و از این پس بیان مباحث غیرصحیح پاسخ روبرو می‌شود. امیدوارم جامعه فوتبال در نهایت در روز 8 شهریور رئیس آینده‌اشرا بشناسد و بهترین اتفاقات برای این رشته ورزشی به مانند روزهای نه چندان دور تکرار شود. 

 

اخبار داغ 

شاید قدم بعدی AFC تعلیق لیگ ایران باشد! باشگاه استقلال در میان پنج باشگاه محبوب جهان تعجب سادیو مانه و نصیر مزروعی از کیفیت بالای پل وانر 16 ساله حمله ینس لمن به گاراژ همسایه‌اش با اره برقی دردسرساز شد!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ قرار بود دیدار تیم‌های استقلال آبی‌پوش ملاثانی و فجر سپاسی در چارچوب هفته بیست‌وهشتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور روز دوم اردیبهشت ماه سال جاری در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود. با این وجود به دلیل عدم صدور اجازه ورود دو تیم به درون ورزشگاه غدیر اهواز، مسابقه یادشده لغو شد. بعد از عدم برگزاری این مسابقه، کمیته انضباطی نظر خود را در این مورد اعلام کرد و رأی به تکرار بازی داد.

باشگاه فجرسپاسی اما نسبت به این موضوع اعتراض و اعلام کرد: «پس از صدور رأی ناصواب و به دور از عدالت و انصاف و مصلحت‌اندیشانه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه فجر شهید سپاسی با ارسال مدارک، مستندات و تنظیم لایحه، اعتراض شدید خود به رأی صادره منجر به تکرار بازی استقلال ملاثانی - فجر شهید سپاسی را اعلام و جهت تجدیدنظرخواهی و صدور رأی عادلانه در کمیته استیناف تقدیم فدراسیون فوتبال خواهد نمود».

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901008

دیگر خبرها

  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران