Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@23:09:32 GMT

رانش زمین در الیگودرز چهار کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۵۷۲۷

رانش زمین در الیگودرز چهار کشته برجا گذاشت

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی استانداری لرستان مهدی پازوکی اظهار داشت: با توجه به شروع بارش‌های مونسون از ظهر امروز در شهرستان الیگودرز شاهد سیل در برخی نقاط این شهرستان هستیم.

وی با اشاره به علاوه بر سیل، رانش زمین رخ داده است گفت: متاسفانه یک خانواده عشایری در منطقه سردره بخش ذلقی شهرستان الیگودرز بر اثر شدت بارندگی که منجربه رانش زمین شده ۲ نفر فوت و ۱۵ نفر مفقود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تلاش برای پیدا کردن مفقودان حادثه ادامه دارد.

برچسب‌ها الیگودرز مدیریت بحران بارش باران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الیگودرز مدیریت بحران بارش باران الیگودرز مدیریت بحران بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد

مهدی فرضی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دقایقی پیش به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده قشلاق فتحعلی پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: براثر برخورد دو دستگاه سواری نیسان و پژو یک نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شدند که سه نفر از فوت شدگان خانم و نفر دیگر آقا بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جاده‌های شهرستان پارس‌آباد از پرحادثه‌ترین جاده‌های استان اردبیل هستند که تکمیل چهاربانده کردن این جاده‌ها از مطالبات اساسی و به جد مردم این شهرستان است.

کد خبر 6092544

دیگر خبرها

  • ۱۵۵ کشته و زخمی در سیل و رانش زمین در کنیا
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • سیل کنیا ۷۶ کشته و ۱۹ مفقودی برجا گذاشت
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب سیلاب در گلستان مهار شد
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار