Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@14:14:51 GMT

مدیریت جهادی استاندار یزد شایسته تقدیر است

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۵۹۴۱

مدیریت جهادی استاندار یزد شایسته تقدیر است

وحیدی گفت: نیروی زمینی و هوایی ارتش امکانات خود را در اختیار سپاه الغدیر قرار می دهند و با وزارت راه و شهرسازی نیز هماهنگی های لازم برای توجه ویژه به یزد انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، احمد وحیدی وزیر کشور در جلسه ستاد مدیریت بحران استان یزد گفت: امکاناتی از اصفهان، تهران، کرمان و خراسان رضوی به سمت یزد در حال ارسال است که امیدواریم با رسیدن آنها به سرعت کار تخلیه آب انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروی زمینی و هوایی ارتش امکانات خود را در اختیار سپاه الغدیر قرار می دهند و با وزارت راه و شهرسازی نیز هماهنگی های لازم برای توجه ویژه به یزد انجام شده است.

وزیر کشور با بیان اینکه باید از این حوادث درس گرفت و راه را بر تکرار خسارت بست، اظهار داشت: در مجموع با توجه به حجم بزرگ سیلاب در استان یزد، مدیریت آن به خوبی انجام شد همچنین در سطح کشور نیز شرایط مدیریت سیلاب نسبت به قبل بهتر و امیدوار کننده تر است.

وحیدی عنوان کرد: برای استفاده از ظرفیت قنوات برای مقابله با سیل باید برنامه ریزی کرد اگر مشکل قنوات در طول دهه های گذشته حل شده بود، اکنون می توانستیم از ظرفیت آنها به درستی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه قنوات یک نعمت هستند نباید اجازه دهیم این نعمات به نقمت تبدیل شوند، تأکید کرد: مشکل روستاها در زمینه های آب، برق، گاز و راه باید به سرعت حل شود.

وزیر کشور اضافه کرد: هیچ روستایی در استان یزد نباشد که امکانات به موقع به آنها نرسد و باید از ظرفیت همه دستگاه ها در این راستا استفاده شود.

وحیدی تصریح کرد: برخی بندهای کشاورزی اگر خراب شود، یک روستا را آب می برد بنابراین جهاد کشاورزی هر چه سریعتر فکری به حال این بندها بکند و از واحدهای مهندسی سپاه و ارتش در این زمینه کمک بگیرید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر رئیس‌جمهور چین از روابط پکن و پاریس

شی جین پینگ، رئیس جمهور چین امروز یکشنبه همزمان با سفر به پاریس گفت که روابط چین و فرانسه نشان دهنده الگوی همزیستی مسالمت آمیز است.

براساس گزارش آناتولی، او افزود: در طول ۶۰ سال گذشته، روابط چین و فرانسه در خط مقدم روابط پکن با کشور‌های بزرگ غربی باقی مانده است و از این رو الگوی خوبی برای جامعه بین المللی در همزیستی مسالمت آمیز و همکاری برد-برد بین کشور‌های دارای سیستم‌های مختلف ارائه شده است. 

سفر برنامه‌ریزی شده رئیس جمهوری چین به اروپا با مقصد اصلی پاریس، دستورکار متنوعی از مسائل اقتصادی، نظامی، امنیتی و سیاسی را در خود جای داده است. این سفر در میانه اختلافات میان کشورهای اروپایی در مورد تجارت با چین و انگشت اتهامی که به سوی پکن در مورد حمایت از روسیه نشانه رفته است، گواهی بر سردرگمی اروپا در نبرد جدید ژئواستراتژیک است.

لین جیان سخنگوی وزارت امور خارجه چین پیشتر در مورد این سفر گفته بود، رهبران ۲ کشور (فرانسه و چین) تلاش خواهند کرد تا به صلح، ثبات، توسعه و پیشرفت جهانی کمک‌های جدیدی داشته باشند.

قرار است اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا روز دوشنبه به پاریس رفته و این دیدار را به نشست سه‌جانبه گفت‌وگو و رایزنی تبدیل کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در خدمت توسعه کشور است
  • تقدیر رئیس‌جمهور چین از روابط پکن و پاریس
  • خبرهای جدید وزیر کشور از تقسیم تهران به استان های شرقی و غربی
  • وزیر کشور: ری، دماوند و فیروزکوه به استان‌های تهران شرقی و غربی ملحق نخواهند شد
  • خبر مهم وزیر کشور درباره پذیرش اتباع جدید
  • توضیح وزیر کشور درباره تقسیم استان تهران
  • وزیر کشور: بازگشت ۱.۵ میلیون اتباع خارجی به کشور‌های خود/ اتباع جدید نمی‌پذیریم
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی است
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی