Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیین تعویض پرچم حرم ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) عصر جمعه با حضور تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، شماری از مسئولان استانی و عموم زائران و مجاوران برگزار شد.

در ابتدای این آیین و پس از قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط یکی از قاریان بین‌المللی استان، مراسم مرثیه‌سرایی و محفل عزای امام حسین(ع) همزمان با شب اول ماه محرم برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در ادامه طی سخنانی بابیان اینکه مکتب امام حسین(ع) مکتب انسان‌ساز، ایثار، شهادت و اخلاص است، عنوان کرد: عبودیت و اخلاص در مکتب امام حسین(ع) معنا پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام علی‌اشرف عبدی ادامه داد: با وجوداینکه حدود ۱۴ قرن از شهادت امام حسین(ع) گذشته اما هرسال بر عشق و محبت مردم بر این راه و رسم افزوده‌شده و هیچ‌وقت شعله عشق به قیام عاشورا خاموش نگشته است.

وی با بیان اینکه هر کسی خیمه عزای سیدالشهدا را برپا و در این خیمه مومنین را جمع نماید این اعمال در محضر الهی به عنوان عمل خیر محاسبه خواهد شد، تصریح کرد: اشک بر عزای سالار شهیدان مرهم تمام دردهای دنیاست و محبت اهل‌بیت(ع) است که باعث می‌شود انسان توفیق عزاداری را کسب کند.

در آیین دیگری نیز آیین تعویض پرچم مسجد مقدس جمکران برگزار و پرچم مشکی ویژه ماه محرم بر فراز گنبد فیروزه ای آن نصب شد.

برچسب‌ها ماه محرم عاشورای حسینی قم عاشورا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماه محرم عاشورای حسینی قم ماه محرم عاشورای حسینی قم عاشورا امام حسین ع معصومه س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی از بخش نوزدان بیمارستان حضرت معصومه  در قم به خبرگزاری صداوسیما مدعی شده درمان و بهداشت  در این بیمارستان نامناسب  است.

.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

چند روز است که فرزندم  در بیمارستان کودکان قم در بخش نوزادان بستری است  و شاهد وضع تاسف بار بهداشت در این بخش هستیم بخشی که نوزادان در آن بستری هستند و باید بیشترین دقت در کنترل عفونت انجام شود.بیمارستان حضرت معصومه قم.بخش نوزادان

دیگر خبرها

  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • چرایی برابری فضیلت زیارت عبدالعظیم(ع) و امام حسین(ع)
  • «فاطمه» اسم رمز صبوری در غزه؛ وقتی مقاومت شیعه و سنی را همدل کرد