Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@22:52:42 GMT

مسئولان در حوزه آرد و نان شفاف عمل کنند

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۶۱۰۶

مسئولان در حوزه آرد و نان شفاف عمل کنند

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل:مسئولان در حوزه آرد و نان شفاف عمل کنند.

به گزارش خبر گزاری برنا از اردبیل، رئیس شورای اسلامی استان اردبیل گفت: مسئولان در حوزه آرد و نان باید به شکل شفاف عمل کرده و علل و عوامل در شکل گیری صف های طولانی را گزارش دهند.

ابراهیم صفری در جلسه شورای استان اردبیل که با حضور اعضا و مدیران برق و بازرسی صمت برگزار شد، اظهار کرد: مردم شهرهای مختلف در شرایط کنونی با معضل تهیه نان روبرو هستند و مجبورند ساعت ها در صف نان وقت خود را به بطالت سپری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: مردم ما آنقدر قانع و صبور هستند که در بیان مشکلات به صورت شفاف واقعیت ها را می پذیرند ولی در ماه های اخیر به دنبال حاکم شدن شرایط سخت در تهیه نان انتظار می رود مسئولان نسبت به این موضوع شفاف عمل کرده و روشنگری کنند.

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل افزود: با توجه به فصل گردشگری و حضور مسافران در اردبیل و سایر شهرها باید پخت نان در خبازی ها به صورت مستمر انجام شود اما جای تعجب است که در ساعات محدود پخت نان انجام می شود و این خود بر دامنه مشکلات در تهیه نان افزوده است.

صفری گفت: نباید در برخورد با مسئولان کم کار و بی توجه به حل مشکلات مردم بی احتیاطی کنیم بلکه بهتر است مسئولانی که دچار سهل انگاری شده اند برخورد جدی با آنها انجام شود.

وی ادامه داد: در کنار افزایش بازرسی ها و تشدید نظارت ها در این حوزه شایسته است تا خود نانوایی ها نیز با دلسوزی تمام پخت نان را در ساعات مختلف انجام دهند تا شاهد نارضایتی و گله مندی مردم نباشیم.

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل با قدردانی از مدیریت شایسته حوزه برق در استان اردبیل بیان کرد: نمایندگان شهرهای مختلف استان در شورای فرادستی سعی می کنند تا دغدغه های عموم مردم را در این جلسات مطرح کنند که در شورای استان نیز ترکیبی از منتخبان 12 شهرستان را شاهد و ناظر هستم که پیگیر مطالبات مردم هستند.

صفری توجه جدی در برق رسانی را به مناطق کمتر توسعه یافته یادآور شد و بیان کرد: باید به روشنایی معابر و فضای سبز و همچنین پارک ها توجه جدی کنیم تا مردم در فصل گرم سال از این فضاها بیشتر استفاده کنند.

وی دعوت از مدیران استانی را برای حضور در جلسات شورای استان مهم ارزیابی کرد و گفت: نمایندگان شهرستان ها در شورای استان کیلومترها راه را با هزینه شخصی خود طی کرده اند تا با حضور در شورای استان پیگیر مطالبات مردم باشند تا گرهی از مشکلات شهروندان خود را باز کنند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل رئیس شورای اسلامی استان اردبیل شورای استان شفاف عمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه مردم در حوزه اشتغال است

به گزارش خبرنگار مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در راستای کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«امیر حسین نظری» از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

امیرحسین نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بعد از ادغام دو وزارت بازرگانی و وزارت صنایع و معادن، به عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان منصوب شدم و بعد از چند ماه رئیس این سازمان شدم.

وی، اشتغال را جزو مشکلات شهرهای رامهرمز و رامشیر عنوان کرد و افزود: اشتغال می‌تواند اولویت اصلی در سرلوحه کار هر شخصی که به عنوان نماینده شهرستان انتخاب می‌شود قرار بگیرد چون دغدغه مردم در حوزه اشتغال است.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر ادامه داد: برنامه‌هایی را برای رفع بیکاری در شهرستان پیش بینی کرده‌ایم. به طور حتم در چهار شاخص که می‌تواند به نوعی اشتغالزایی بالایی داشته باشد باید توجه جدی کنیم.

نظری توضیح داد: صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی چهار شاخصه‌ای است که برای رفع مشکل بیکاری باید به آن توجه داشته باشیم.

وی با اشاره به طرح‌های صنعتی گفت: شرکت‌های فولادی و پتروپالایشگاه حاصل دسترنج در زمان مسئولیتم در اداره کل صمت خوزستان است که نفوذها و جای گذاری غلط سبب به حاشیه رفتن این طرح‌ها شد و اکنون نیز نگران هستم این طرح‌ها به جایی نرسد و با این انگیزه برای حضور در مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کردم.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر تاکید کرد: این طرح‌ها از نظر ارزش افزوده و تولید می‌توانند کمک کنند و همچنین نقش آفرینی زیادی در زمینه اشتغالزایی دارند.

کد خبر 6096021

دیگر خبرها

  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • دستگاه‌های مشمول شفافیت در مشترک قوای ۳گانه مشخص می‌شود
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • حکمرانی نخبگانی، سلسله مراتبی نیست بلکه یک شبکه است/ هیئت‌های اندیشه‌ورز با حضور حداکثری نخبگان در استان‌ها تشکیل شود
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد