Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود آذری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: روز گذشته در اغلب نقاط شهرستان زرندیه شاهد بارندگی و آبگرفتگی معابر و در مواردی شکستگی درختان بودیم اما حجم روان آب ها به حدی نبود که خسارت مالی یا جانی ایجاد کند و در همین شرایط هم از ساعت ۲۲ تا ۳۰ دقیقه بامداد امروز نشست کمیته بحران با حضور دستگاه های اداری عضو در فرمانداری برگزار و شرایط تحت رصد قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: شخصا از شهرهای مختلف، مسیرهای ارتباطی و شهرداری های شهرستان در شب گذشته بازدیدهای میدانی انجام دادم و خوشبتانه مشکل خاصی وجود نداشت.

سرپرست فرمانداری زرندیه گفت: در اتوبان ساوه به تهران هم در زمان وقوع بارش ها شاهد ۲ مورد واژگونی خودروهای ایسوزو و پژو بودیم که تلفاتی به همراه نداشت و بر اساس نظر کارشناسان، بی احتیاطی و اصرار به حرکت در شرایط جوی توام با باران و وزش باد سبب این حوادث شد؛ از این رو لازم است رانندگان هنگام مشاهده شرایط طوفان از حرکت خودداری کنند و خودروی خود را در نقطه ای ایمن متوقف نمایند.

وی همچنین از ایراد خسارت مالی به یکی از مجتمع های خدمات رفاهی در اتوبان ساوه به تهران (حدفاصل شهر پرندک) خبر داد و گفت: به دلیل بروز طوفان در زمان بارندگی های شب گذشته به این مجموعه خسارت وارد شد.

آذری افزود: عمده نگرانی ما در زمان بارندگی ها در بخش خرقان شهرستان زرندیه است و از امروز هم به همه ادارات و اعضای کمیته بحران آماده باش دادیم و موارد لازم را به همه شوراها و دهیاری ها نیز متذکر شدیم تا در همه مسیرهایی که در صورت بارش باران احتمال وقوع سیلاب دارند اشراف داشته باشند و حتی اگر منزلی دارای شرایط آسیب پذیر است اقدام به تخلیه ساکنان نمایند.

وی گفت: در بازدیدهایی که از شهرداری های پرندک، زاویه و مامونیه داشتم، همه اکیپ ها و تجهیزات کاربردی برای شرایط بحرانی سیل در آماده باش قرار دارند تا در صورت نیاز از آنها استفاده شود.

آذری گفت: از دیشب شرایط ساعت صفر را به همه ادارات امدادی و خدمات رسان اعلام کردیم تا هر زمانی که اعلام شد، به سرعت آماده خدمات رسانی به مناطقی که در روزهای آینده احتمالا گرفتار سیلاب خواهند شد، باشند.

شهرستان زرندیه با جمعیتی حدود ۷۵ هزار نفر در مرز میان استان های تهران و مرکزی قرار دارد.

برچسب‌ها زرندیه حوادث جوی سیل سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زرندیه حوادث جوی سیل زرندیه حوادث جوی سیل سازمان هواشناسی شهرستان زرندیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ

دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ ضمن اعلام مقابله با تغییر کاربری به وسعت ۵۹ هکتار، از قلع و قمع ۶۸ مورد دیوارکشی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حمید غلامی با اعلام اینکه با ورود به موقع از تغییر کاربری 59 هکتار در این حوزه قضایی پیشگیری شده است گفت: در پی گزارش جهاد کشاورزی شهرستان در خصوص اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز در چندار و روستاهای «ولیان» و «شنده»، اقدامات قانونی برای مقابله با قصد تغییر کاربری غیرمجاز سوداگردان آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ وسعت و ارزش اراضی کشاورزی که از تغییر کاربری آن پیشگیری شد را 59 هکتار و معادل 2300 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در این عملیات در مورد 68 قطعه که شامل دیوارکشی به تعداد 68 مورد، بناهای غیر مجاز ویلایی در حال ساخت به تعداد 3 مورد، دپوی مصالح ساختمانی 16 مورد و استخر 2 مورد، قانون به اجرا درآمد.

مقابله با تغییر کاربری 12870 هکتار اراضی کشاورزی البرز مقابله با تغییر کاربری 65 هکتار ‌اراضی کشاورزی در کرج‌

وی با اعلام اینکه شخصا در این اعمال تبصره 2 ماده قانون حفظ کاربری اراضی زراعی حضور داشته است از تلاش و مساعی شهردار بخش کوهسار، عوامل پلیس پیشگیری شهرستان ساوجبلاغ ، نماینده فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ، رئیس و عوامل کلانتری چندار، عوامل یگان امداد، نمایندگان دستگاه‌های خدمات‌رسان ادارات گاز، برق ،آب و نماینده مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تقدیر کرد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • یمن آماده ورود به اراضی اشغالی و نبرد طوفان الاقصی می‌شود+ فیلم
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان