Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@22:03:17 GMT

خسارت سیلاب به شبکه‌های توزیع برق غرب مازندران

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۶۳۲۰

خسارت سیلاب به شبکه‌های توزیع برق غرب مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، مصطفی بابایی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران در گفت‌وگویی اظهار کرد: پس از اخطارهای سازمان هواشناسی جلسات کمیته مدیریت بحران شرکت تشکیل و با آماده باش کلیه نیروهای اجرایی و عملیاتی؛ تمهیدات لازم جهت تسریع در ترمیم شبکه های خسارت دیده اتخاذ شد.

 

وی افزود: وقوع سیلاب  در منطقه دو هزار تنکابن و مرزن آباد چالوس باعث تخریب شبکه های برق  این مناطق شد که بیشترین خسارات در  بخش مرزن‌آباد  چالوس  می باشد که میزان دقیق خسارات وارده پس از ارزیابی های کارشناسی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی اظهار کرد: با حضور به موقع همکاران شرکت و هماهنگی و همکاری خوب ادارات مرتبط ؛ پلیس راهور: هلال احمر؛ اداره راه تا ظهر امروز برق  روستاهای مسیر اصلی از ابتدای مرزن آباد تا تونل کندوان به طول بیش از ۴۰ کیلومتر وصل  و تعداد ۱۰ روستا  همچنان بی برق هستند.

 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران بیان کرد: به جهت مسدود بودن راه های مواصلاتی در منطقه دلیر مرزن‌آباد امکان اعزام نیرو و ارسال تجهیزات میسر نیست و در همین راستا با حضور معاون عمرانی استانداری مازندران و فرماندار چالوس  تلاش برای بازگشایی مسیرهای مسدود با جدیت در حال انجام است. وباتوجه به حضور نیروهای عملیاتی و تجهیزات  مورد نیاز به محض بازگشایی ترمیم شبکه های  برق آعاز می شود.

انتهای پیام/۸۶۰۶۱/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: سیل خسارت به شبکه برق توزیع برق سیلاب مرزن آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۶۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله

مدیرکل محیط زیست استان مرکزی گفت: براساس برآورد اولیه، بارندگی و سیلاب اردیبهشت ماه امسال بیش از ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خسارت جدی به زیرساخت‌ها و تأسیسات پارک ملی هفتاد قله از جمله تخریب فنس‌ها، جاده‌ها، کانال‌ها و آبشخورها و غیره وارد کرد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، یوسف یوسفی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خسارت ناشی از سیلاب و باران به پارک ملی هفتاد قله، اظهار داشت: سیلاب اخیر موجب تخریب تعدادی از آبشخورهای حیات وحش شد که با توجه به نزدیکی به ایام گرم سال نیز ضرورت تأمین آب برای حیات وحش منطقه احساس می‌شود.

وی افزود: براساس برآورد اولیه، بارندگی و سیلاب اردیبهشت ماه امسال بیش از 3 میلیارد و 200 میلیون تومان خسارت جدی به زیرساخت‌ها و تأسیسات پارک ملی هفتادقله ازجمله تخریب فنس‌ها، جاده‌ها، کانال‌ها و آبشخورها و غیره وارد کرده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی با اشاره به اهمیت اکولوژیکی و زیستی پارک ملی هفتاد قله در حفظ گونه‌های گیاهی و جانوری و لزوم رسیدگی هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکلات ایجاد شده، بیان کرد: بازسازی هرچه سریعتر آبشخورهای آسیب‌دیده و احیای آبشخورهای جدید در دستور کار قرار دارد تا خسارت‌های فنی وارده به برخی از آبشخورها تا جای ممکن رفع شود.

یوسفی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در جریان این سیل تلفاتی در حیات وحش منطقه وجود نداشت، اما این سیل همچنین آسیب‌هایی به تأسیسات آبرسانی وارد کرده، که موضوع در حال پیگیری است.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژن در محاصره معادن
  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژه در محاصره معادن
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • چالوس دوبار لرزید