Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد غلام نژاد با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد فوت ناشی از کرونا نداشتیم گفت: شمار قربانیان این بیماری در استان همچنان هزار و ۱۳۳ تن است.

او می گوید:  از ۶۸ بیمار  مبتلا به کرونا بستری  در بیمارستان‌های استان، ۱۸ تن مبتلای قطعی هستند و خوشبختانه هیچ بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۹۶ هزار ۷۲۵ تن بهبود یافته گزارش شده است.

غلام نژاد با اشاره به آزمایش‌های انجام شده دراستان طی ۲۴ ساعت گذشته می گوید: از ۳۸۶ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان ۴۸ درصد موارد مثبت بودند.ر

او مهمترین راهکار برای پیشگیری از ابتلا به کرونا را رعایت دستور العمل های بهداشتی و خودداری از عادی انگاری این بیماری دانست و گفت: مردم استان برای پیشگیری از ابتلا و کاهش مرگ میر ناشی از کرونا و ایجاد ایمنی در برابر این بیماری خطرناک و همه گیر  واکسیناسیون خود را تکمیل و دُز یادآور را حتما تزریق کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید