Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@17:31:19 GMT

۱۰ مسیر مسدود جاده‌ای قم بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۶۴۴۳

۱۰ مسیر مسدود جاده‌ای قم بازگشایی شد

به گزارش جمعه‌شب ایرنا از اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم، مهدی زنجیرانی فراهانی بیان کرد:  در پی وقوع بارش‌های شدید اخیر که موجب آب‌گرفتگی، برخی از محورها، پل‌های زیرگذر و حریم جاده‌ای استان قم شد.

 وی افزود: هم‌اکنون دو محور روستایی صفرآباد قمرود از سمت رودخانه قره چای  و جنت‌آباد از سمت محور قدیم کاشان مسدود است که به‌زودی بازگشایی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم یادآور شد: طی دو روز گذشته ۱۰ اکیپ ثابت و سیار راهداری متشکل از ۵۰ نفر عوامل اجرایی و ۳۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری، وظیفه جلوگیری از انسداد محورهای جاده‌ای استان قم را به انجام دادند.

وی به برخی از محورهای مواصلاتی استان که با شدت بارش و سیلابی شدن مواجه بوده‌اند پرداخت و گفت: آزادراه و جاده قدیم قم تهران، محور قمرود، آزادراه قم، گرمسار، قم کاشان، کمربندی امام علی(ع) از مسیرهای جاده‌ای استان بوده‌اند که شاهد بیشترین میزان آب‌گرفتگی و اختلال در تردد مقطعی را تجربه کردند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم ادامه داد: با توجه به هشدارهای صادره و کسب آمادگی حداکثری توسط عوامل امدادی، هیچ‌گونه حادثه منجر به جرح و فوتی در سطح راه‌های استان گزارش نشده و تعدادی از کاربران گرامی در راهدارخانه‌ها مستقر و پس از فروکش بارش‌ها به ادامه سفر اقدام نمودند.

وی در پایان اظهار داشت: مردم و مسافران ضمن توجه به اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی، قبل از اقدام به سفر با تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها که به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مراجعات تلفنی می‌باشد تماس و از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل نمایند.

برچسب‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم قم بارش باران سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم بارش باران قم بارش باران سیل راهداری و حمل جاده ای قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۶۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمد میرزایی» از کارکنان اداره راهداری و حمل‌ونقل شهرستان کوهدشت، حین انجام‌وظیفه در جاده «بابازید - پل سیمره» جان خود را از دست داد.

مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان در این راستا پیامی تسلیتی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت ناگهانی و شهادت‌گونه راهدار زحمت‌کش و پرتلاش جناب آقای «محمد میرزایی» که در حین انجام مأموریت به لقاءالله پیوست باعث تأسف و تاثر فراوان گردید.

بدون شک خدمات و تلاش‌های صادقانه این عزیز سفرکرده و همه راهداران خدوم و فداکار که در سرما و گرما و روز و شب با جان‌ودل به مردمان سرزمین خود خدمت می‌کنند، بهترین و گران‌بهاترین یادگار است که از آنها در ذهن همگان ثبت می‌شود.

اینجانب این سانحه دردناک را خدمت خانواده محترم آن مرحوم، راهداران عزیز استان و مجموعه تلاشگران بی‌ادعای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار رحمت و مغفرت واسعه الهی برای آن مرحوم و صبر، بردباری و سلامتی برای خانواده محترم آن عزیز سفرکرده مسئلت می‌کنم.

کد خبر 6093903

دیگر خبرها

  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد