Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان عراقی زاده شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محور راور -دیهوک در کیلومتر ۱۰، از ساعت ۲۰ امشب به علت بارش شدید باران، سیلاب و طغیان رودخانه فصلی تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شده بود که با تلاش راهداران بازگشایی شد.

وی ادامه داد: این محور با شدت بارندگی ها اکنون در کیلومتر ۷۰ مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: محور انار - مهریز یزد و رفسنجان -انار نیز از ساعت ۲۱ به علت بارش شدید باران، سیلاب و طغیان رودخانه فصلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی با بیان اینکه شرایط استان کرمان با توجه به حجم بارش ها بسیار بحرانی است عنوان کرد: تقریبا پدیده سیلابی شدن مسیل ها در تمامی استان مشاهده می شود و همچنین شاهد تخریب و خسارت به راه ها هستیم.

عراقی زاده افزود: مردم گزارشات و مشکلات خود را به سامانه ۱۴۱ سازمان راهداری گزارش دهند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.

وی به مردم توصیه کرد که از نزدیک شدن به آب و محل سیلاب ها و پل ها پرهیز کنند و خود را در خطر قرار ندهند و انجام سفرها را به شب موکول نکنند.

برچسب‌ها راور اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان کرمان دیهوک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راور اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان کرمان راور اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان کرمان دیهوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۶۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها

محمد رستگاری، در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خرابی‌ها شامل تخریب ابنیه فنی و آب روها بوده است، اظهار کرد: جاده یزد-دربید یکی از محورهایی بود که از شروع بارندگی مسدود شد چرا که ۳ کیلومتر از این مسیر به صورت کامل تخریب شده است.

وی با اشاره به تخریب و مسدود شدن برخی از محورهای مواصلاتی استان از جمله اردکان-هامانه، ده جمال- بهاباد، مهریز- انار و غیره در اثر بارندگی‌ها گفت: همه مسیرها به جز محور دربید در حال حاضر بازگشایی شده است و قطعاً ترمیم این مسیر و سایر مسیرهایی که در اثر بارندگی دچار تخریب شده‌اند زمان بر و هزینه بر خواهد بود.

کد خبر 6089826

دیگر خبرها

  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد