Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: از ابتدای مرداد ماه تا ساعت ۲۰ امشب حوادث و سیلاب‌های ناشی از پدیده‌ی مونسون ۲۱ استان کشور را متاثر کرده و طی دو روز گذشته ۸ استان البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، کرمان، لرستان، مازندران، مرکزی و یزد بیشترین حوادث از این پدیده را دارا بوده اند.

ولی پور گفت: در این حوادث ۵۳ نفر از هم‌وطنان تا امروز جان خود را از دست داده و استان‌های مختلف و ۱۶ مفقودی داریم؛ در استان‌های تهران، مازندران، مرکزی، یزد، لرستان، کرمان و چهارمحال و بختیاری هموطنان جان خود را از دست داده اند بیشترین تلفات در استان تهران و امامزاده داوود (ع) ومنطقه زرین دشت در فیروزکوه و استان‌های مازندران و لرستان و استان چهارمحال امروز تعدادی از هم‌وطنان جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: جمعا در دو روز گذشته ۴۸ نفر از هم‌وطنان جانشان را از دست داده اند جمعا ۵۳ نفر و ۱۶ نفر مفقودی داریم که همکاران مشغول به جستجو هستند، ۳ هزار نفر اسکان اضطراری داشتیم و بیش از هزار و ۳۰۰ نفر از حوادث مختلف نجات پیدا کرده اند و به مناطق امن منتقل شده اند؛ جمعا به ۱۷ هزار و ۱۳۸ نفر در سطح کشور در هفته‌ی گذشته توسط ۶۸۷ تیم‌های هلال احمر امداد رسانی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر سیل مفقودین دست داده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۶۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله

مدیرکل محیط زیست استان مرکزی گفت: براساس برآورد اولیه، بارندگی و سیلاب اردیبهشت ماه امسال بیش از ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خسارت جدی به زیرساخت‌ها و تأسیسات پارک ملی هفتاد قله از جمله تخریب فنس‌ها، جاده‌ها، کانال‌ها و آبشخورها و غیره وارد کرد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، یوسف یوسفی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خسارت ناشی از سیلاب و باران به پارک ملی هفتاد قله، اظهار داشت: سیلاب اخیر موجب تخریب تعدادی از آبشخورهای حیات وحش شد که با توجه به نزدیکی به ایام گرم سال نیز ضرورت تأمین آب برای حیات وحش منطقه احساس می‌شود.

وی افزود: براساس برآورد اولیه، بارندگی و سیلاب اردیبهشت ماه امسال بیش از 3 میلیارد و 200 میلیون تومان خسارت جدی به زیرساخت‌ها و تأسیسات پارک ملی هفتادقله ازجمله تخریب فنس‌ها، جاده‌ها، کانال‌ها و آبشخورها و غیره وارد کرده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی با اشاره به اهمیت اکولوژیکی و زیستی پارک ملی هفتاد قله در حفظ گونه‌های گیاهی و جانوری و لزوم رسیدگی هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکلات ایجاد شده، بیان کرد: بازسازی هرچه سریعتر آبشخورهای آسیب‌دیده و احیای آبشخورهای جدید در دستور کار قرار دارد تا خسارت‌های فنی وارده به برخی از آبشخورها تا جای ممکن رفع شود.

یوسفی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در جریان این سیل تلفاتی در حیات وحش منطقه وجود نداشت، اما این سیل همچنین آسیب‌هایی به تأسیسات آبرسانی وارد کرده، که موضوع در حال پیگیری است.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله
  • سیل کنیا ۷۶ کشته و ۱۹ مفقودی برجا گذاشت
  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی