Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@19:01:58 GMT

۱۰ شهرستان گلستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۶۸۸۷

۱۰ شهرستان گلستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد

دکتر سعیدگل‌فیروزی جمعه شب به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: براین اساس شهرستان‌های گرگان، گمیشان، کردکوی، بندرگز، بندرترکمن، علی آبادکتول، کلاله، مینودشت، گالیکش و آق‌قلا در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

وی بیان کرد: همچنین شیوع کرونا در آزادشهر، گنبدکاووس و مراوه تپه نارنجی و پرخطر شده و رامیان تنها شهر با وضعیت زرد و نسبتا پرخطر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: براساس آخرین آمار تا روز جمعه ۳۱۳ نفر مبتلایان به کرونا در گلستان در بیمارستان‌های این استان بستری هستند که از این تعداد ۴۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیماران مبتلا به کرونا تحت درمان قرار دارند.

گل‌فیروزی اضافه کرد: به توصیه متخصصان تزریق واکسن دوزهای سوم و چهارم کرونا و استفاده از ماسک و دوری از تجمع می‌تواند از ابتلا به کرونا و فراگیری بیشتر آن جلوگیری کند.

گلستان با حدود ۲ میلیون نفر جمعیت و ۱۴ شهرستان، در شمال کشور قرار دارد و حدود ۱۴ هزار نفر در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شاغل هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا گرگان گلستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گرگان گلستان ویروس کرونا گرگان گلستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان

تکلیف علیرضا بیرانوند برای حضور در دیدار حساس پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • وضعیت دریاچه ارومیه برخلاف خوش‌بینی‌ها بحرانی است!
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان