Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال با اشاره به حواشی شکل گرفته درباره انتخابات فوتبال گفت: برخی فوتبال را برای خودشان می‌خواهند و یک دایره محدود ایجاد کرده‌اند و مانند برخی جاهای دیگر مملکت خط نفوذ در فوتبال هم وجود دارد.

به گزارش ایران اکونومیست، امیررضا واعظ آشتیانی نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال درباره اینکه چقدر امید دارد که با رای کمیته استیناف اجازه حضور در  انتخابات فوتبال را پیدا کند، گفت: قطعا کمیته استیناف شکایت ما از کمیته بدوی را بررسی می‌کند و متوجه خواهد شد که ایراد به لحاظ شکلی متوجه خود فدراسیون فوتبال است که طراحی شان در سایت برای ثبت‌نام، مناسب نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لذا این ایراد به ما وارد نیست که برای ثبت نام قبل از به پایان رسیدن مدت زمان تعیین شده به فدراسیون رفته‌ایم. البته من تنها نبوده‌ام و چند نامزد دیگر هم به هر دلیلی در روز و ساعت پایانی برای ثبت‌نام مراجعه کرده‌اند.

واعظ آشتیابی با بیان اینکه امیدوار به شکسته شدن رای کمیته بدوی و گرفتن مجوز حضور در انتخابات است، تاکید کرد: امیدوارم کمیته استیناف، استیفای حق بکند و این امیدواری برای من و بقیه نامزدهایی که شرایط مشابه من را دارند، وجود دارد.

نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال در پایان درباره ریشه حواشی انتخابات فوتبال، تصریح کرد: اعتقاد دارم همان طور که نفوذ در برخی جاهای مملکت وجود دارد، هیچ بعید نیست که در فوتبال کشورمان هم شاهد نفوذ باشیم و نفوذ یک سر از اژدهای هفت فساد در فوتبال است. شما اطمینان داشته باشید این اتفاقات و یک سری مسائل دیگر بی ارتباط با افرادی نیست که فوتبال را برای خودشان می خواهند و یک دایره محدود را به وجود آورده‌اند. حتی اساسنامه فدراسیون فوتبال هم برای ورود عده‌ای خاص تعیین شده تا دیگران نتوانند ورود کنند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فوتبال ، واعظ آشتیانی ، مجمع انتخاباتی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فوتبال واعظ آشتیانی مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس

این برنامه ها‌ی تلویزیونی شامل برنامه‌های ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغی و پاسخ به ۱۶ سوال از برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، سیاسی و حمایتی است.

روز یک شنبه هم برنامه مناظره این دو نامزد انتخابات در قالب پاسخ به ۸ رویکرد مختلف در قالب ۳ برنامه یک ساعتی تهیه می‌شود.

این برنامه‌های تولید شده قرار است از روز پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت از شبکه استانی هر روز چند نوبت پخش شود.

انتخابات میان دوره‌ای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در حوزه انتخابیه استان همدان و در شهرستان ملایر «حسین احمدی» و «احمد آریائی‌نژاد» با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر، حجت الاسلام احد آزادیخواه به عنوان منتخب اول حوزه انتخابیه معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏