Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد تابع در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هفته گذشته کمیته ملی پارالمپیک از طرف برگزارکنندگان بازی های پاراآسیایی ایمیلی در رابطه با این بازی ها گفت: آنها بر برگزاری این بازی ها در زمان جدید و در همان گوانگژو تاکید کرده اند اما مشخص نیست دقیقا چه زمانی.

وی با یادآوری اینکه اول تا ۱۶ مهر ۱۴۰۲ زمان جدید بازی های آسیایی است، تصریح کرد: در اطلاع رسانی صورت گرفته گرفته آمده است که بازی های پاراآسیایی تا پایان مهرماه برگزار می شود اما قطعا زمان جدید باید با توجه به بازه زمانی بازی های آسیایی نهایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می کنم به همین زودی زمان بازی های پاراآسیایی هم اعلام شود.

دبیرکل کمیته ملی المپیک تصریح کرد: باوجود لغو بازی های پاراآسیایی در زمان اولیه، اردوهای آماده سازی رشته های مختلف را تعطیل نکرده و تا امروز پیگیر آنها بودیم اما با در نظر گرفتن تاکیدی بر برگزاری قطعی بازی ها شده است قطعا از این پس با جدیت و نظم بیشتری اردوهای آماده سازی را دنبال خواهیم کرد.

تابع با اشاره به سیاست هایی که پیش از این برای تشکیل کاروان اعزامی به بازی های پاراآسیایی در نظر گرفته شده بود، خاطرنشان کرد: اینگونه مقرر شده بود که مدال آوری شرط اعزام باشد حالا هم تغییری در برنامه ها و سیاسیت های مان ایجاد نشده است. با در نظر گرفتن مدال طلا، نقره و برنز و شانس دستیابی به آن، ارزیابی وضعیت ورزشکاران و گزینش آنها را دنبال می کنیم.

وی تاکید کرد: تقریبا در رابطه با کاروان اعزامی به بازی های پارالمپیک توکیو هم سیاست کلی مان مدال آوری بود. برای بازی های پاراآسیایی هم از ابتدا اینگونه مصوب شد که کاروان ایران بدون جنبه حمایتی تشکیل شود. تغییری هم در این سیاست ایجاد نمی شود.

تابع که سرپرستی کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی را بر عهده خواهد داشت همچنین در مورد ترکیب کلی این کاروان گفت: با توجه به سیاست در نظر گرفته و تعدد رشته های مان به خصوص در بخش تیمی احتمالا با ترکیب ۲۰۰ تا ۲۳۰ نفره در این بازی ها شرکت کنیم. طبیعی است که تعداد دقیق ورزشکاران بعد از نشست های تکمیلی و مشخص شدن تعداد دقیق رشته ها و وضعیت آنها، نهایی می شود.

کد خبر 5548681

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته ملی پارالمپیک بازی های پاراآسیایی محمد تابع فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران مهدی طارمی کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال ایران مسابقات قهرمانی جهان تکواندو تیم فوتبال پورتو فدراسیون فوتبال پرتغال فدراسیون ورزش های دانشگاهی بازی های پاراآسیایی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر

زمان برگزاری یک مسابقه از هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاه های کشور تغییر کرد.

به گزارش ایسنا، مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان – مس رفسنجان به جای روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • سیاست بانک ترکیه تغییر نکرد
  • آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟