Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@21:16:15 GMT

دکتر چشمه سری: مشاجره الهامی و مطهری بر سر من بود!

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۸۰۴۷

برای نخستین بار زوایای پنهان مجادله لفظی پیش آمده میان دو سرمربی لیگ برتری و دلایل آن آشکار شد...

دکتر وجیه الله چشمه سری پزشک با سابقه و پیشین باشگاه های پرسپولیس، سایپا و ... که در دو فصل گذشته نساجی چی ها را در رقابت های لیگ برتر همراهی می کرد، در گفت و گویی اختصاصی به جزئیات و علل درگیری لفظی پیش آمده در اردوی مشترک دو باشگاه هوادار و نساجی در ترکیه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، وجیه الله چشمه سری دلیل درگیری لفظی و مشاجره پیش آمده میان ساکت الهامی و حمید مطهری را دلخوری طبیعی سرمربی هوادار از تلاش باشگاه نساجی برای بازگرداندن وی که قراردادی با آن ها نداشته و پیوستنش به باشگاه هوادار قطعی شده بود، برشمرد و افزود:

ساکت الهامی به احترام باشگاه نساجی و طرفدارانش تلاش کرد حتی یک بازیکن نیز از باشگاه سابقش به خدمت نگیرد و موضوع را به اطلاع مسئولان آن ها نیز رسانده بود و بنده را نیز دو مرتبه تشویق به مذاکره و توافق با مدیران مجموعه نساجی کرد که خوشبختانه یا متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی در ادامه درگیری لفظی و مشاجره کلامی پیش آمده میان دو سرمربی با صدای بلند را تایید و اضافه کرد:

هیچ توهینی از سوی دو طرف به یک دیگر نشد و پس از آن حتی چندین ساعت و یک بار به صورت رو در رو و خصوصی و بار دیگر با حضور چند نفر گفتمان حرفه ای میان دو سرمربی مطرح شد و مشخص است اشاره به موضوعاتی چون کتک کاری، خون ریزی و... یا بزرگ نمایی های این چنینی با چه هدف و توجیهی صورت گرفته است.

پزشک پیشین باشگاه نساجی در پایان برای باشگاه پرطرفدار شمالی آرزوی موفقیت کرد و افزود:

ساکت الهامی چه خوش مان بیاید، چه بدمان بیاید برجسته ترین عنوان تاریخ باشگاه نساجی را کسب کرده است و به نظر بنده به عنوان یک مازندرانی عاشق نساجی نباید با انتشار آن بیانیه و ذکر مسائل سخیف و غیر واقعی به او اهانت می شد و با نشر همان بیانیه ها کماکان به یکی از تاریخ سازان باشگاه مورد علاقه مان بی احترامی بشود و زیبنده نیست سرمربیان جدیدی که می آیند از حالا اضطراب برخوردهای این چنینی را در دوران پسا جدایی شان بخواهند داشته باشند، چرا که وقتی با سرمربی موفق و قهرمان نساجی چنین برخوردی می شود با سرمربی که شاید موفقیتی کسب نکند چه برخوردی خواهد شد!

اخبار داغ 

رسمی؛ قرارداد آیاندا پاتوسی با فولاد تمدید شد علت درگیری الهامی و مطهری در ترکیه چه بود؟ چلسی بهترین در فوتوشاپ؛ بارسلونا بهترین در عمل / کاریکاتور ژول کونده در تست پزشکی بارسلونا / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه نساجی پیش آمده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۸۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات

به گزارش همشهری آنلاین در هفته‌های اخیر و بعد از اعلام رس می‌امیر قلعه‌نویی در یک برنامه تلویزیونی در مورد تمایل تیم ملی ایران به همکاری با افشین قطبی شایعات زیادی در مورد احتمال حضور این سرمربی با تجربه در فوتبال ایران بازگشت او مطرح شده است.

افشین قطبی که سابقه درخشانی در اولین فصل حضور خود در پرسپولیس داشته و با این تیم به عنوان قهرمان رسید، در ادامه در تیم ملی ایران و البته باشگاه فولاد نیست مشغول کار گردید و البته در کشورهای مختلفی در قاره آسیا از جمله ژاپن و چین نیز کار کرد.

اما حالا افشین قطبی فرسنگ‌ها دورتر از ایران و در لیگ برتر کانادا مشغول به کار بوده و هدایت تیم اف سی ونکوور را بر عهده دارد. اما علاقه قلبی افشین قطبی به حضور در فوتبال ایران باعث شده شایعات در مورد احتمال بازگشت او به فوتبال ایران قوت بگیرد.

در همین خصوص ساعتی قبل تماسی با مهدی حاج باقر مدیر برنامه افشین قطبی داشتیم تا از آخرین وضعیت مذاکرات او با تیم ملی ایران و در شایعات بازگشت او آگاه شویم. مدیر برنامه افشین قطبی در این خصوص مدعی شد مذاکرات بین طرفین در این خصوص ادامه دارد و به زودی احتمالاً خبر نهایی در مورد آینده افشین قطبی و تیم ملی ایران منتشر خواهد شد.

تیم افشین قطبی اخیراً در لیگ کانادا شروع قابل قبولی داشته و با توجه به تعدد استفاده از بازیکنان جوان در بدنه ترکیب اصلی، به نظر می‌رسد هفته به هفته شرایط برای اف سی ونکوور و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران بهتر خواهد شد.

کد خبر 848732 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی افشین قطبی

دیگر خبرها

  • نقش مهم متفکران دینی در ایجاد وحدت
  • (تصاویر) مراسم سالگرد شهادت آیت الله دکتر مرتضی مطهری
  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی
  • عکس| حسرت سرمربی پرسپولیسی از مساوی مقابل استقلال
  • گرامیداشت سالروز استاد مرتضی مطهری و روز معلم در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه
  • افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • بازگشت مدافع چپ جنجالی به شهر آرزوها
  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • ۵ اصفهانی در بین پراستنادترین استادان دانشگاه آزاد اسلامی