Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ رامین پاشایی معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا جمعه شب در یک گفتگوی تلویزیونی درباره قرعه‌کشی بلیت‌های جام جهانی از طریق سامانه فدراسیون فوتبال گفت:  مجرمان سایبری فضای رسانه‌ای کشور را رصد می کنند و متاسفانه هر وقت ثبت‌نامی بخواهد انجام شود و سامانه‌ای اعلام می شود، این مجرمان بلافاصله یک بستر مجرمانه بر روی بستر واقعی ایجاد می‌کنند و به این طریق از مردم کلاهبرداری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاشایی افزود: فدراسیون فوتبال سایت رسمی ticket.ffiri.ir را برای ثبت نام متقاضیان بلیت‌های جام جهانی معرفی کرد و از مردم خواست کسانی که می خواهند بلیت تهیه کنند، در این سامانه ثبت‌نام کنند. اعلام شد که با توجه به محدود بودن بلیت‌ها، قرعه‌کشی خواهد شد و نتایج آن با سرشماره ۱۰۰۰۹۸۹۲ برای هموطنان پیامک می‌شود.

وی اظهار کرد: متاسفانه با توجه به رصدهایی که در پلیس فتا داشتیم، افراد مجرم و کلاهبردار با سوء‌استفاده از این فضا به هموطنان پیامک می‌زنند که شما در قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برنده شده‌اید و از طریق واتس آپ پروفایل فدراسیون فوتبال را می‌گذاشتند و با تماس با افراد عنوان می‌کردند که الان در استودیو وزیر ورزش، رئیس فدراسیون فوتبال، آقای علی دایی و ... حضور دارند و شما برنده شده‌اید و هزینه بلیت‌های شما اینقدر است و باید پرداخت کنید و اینطور متاسفانه کلاهبرداری می‌کردند.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا با بیان اینکه زود متوجه این ترفند شدیم و خیلی از سرشماره‌ها و تارنماها را مسدود کردیم، گفت: از فدراسیون فوتبال اما انتظار داشتیم که اطلاع‌رسانی می‌کرد و بایدها و نبایدها را به متقاضیان بلیت‌های جام‌جهانی اعلام می‌کرد.

سرهنگ پاشایی ضمن هشدار مجدد، گفت: به هموطنان تاکید می‌کنم همه پیامک‌هایی که قرار است به شما اطلاع‌رسانی کند از مراجع رسمی و سرشماره‌های مشخص است که برای قرعه‌کشی بلیت‌های جام‌جهانی، شماره ۱۰۰۰۹۸۹۲ است. این موضوع مدنظر همه باشد که اگر در آینده به جز این راه با آنها تماس گرفته شد، وارد لینک ارسالی نشوند، چرا که گوشی همراه‌شان با نصب نرم‌افزار ارسالی هک و اطلاعات بانکی‌شان سرقت خواهد شد.

منبع: ایرنا لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر کلاهبرداری بلیط جام جهانی فوتبال اخبار ورزشی اخبار مرتبط بازخوانی صحبت های تاج پس از فسخ قرارداد ویلموتس + فیلم ۱۴۰۱/۵/۷ وریا غفوری به فولاد خوزستان پیوست ۱۴۰۱/۵/۷ افشاریان: VAR به لیگ بیست و دوم نخواهد رسید ۱۴۰۱/۵/۷ استقلال چگونه قهرمان آسیا شد؟ + عکس ۱۴۰۱/۵/۷ سانسور عجیب عادل فردوسی پور در تلویزیون! ۱۴۰۱/۵/۷ رجز خوانی دوباره سجاد غریبی + فیلم ۱۴۰۱/۵/۷ آخرین ویدیو ها بارش باران در تهران + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ ۲۳:۲۳ تصاویر هوایی از آبگرفتگی شهر یزد + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ ۲۳:۲۰ بازخوانی صحبت های تاج پس از فسخ قرارداد ویلموتس + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ ۲۳:۱۵ در دو روز اخیر سیل ۵۳ قربانی گرفته و ۱۶ مفقودی داریم ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ ۲۳:۰۹ ساز و آواز حامد آهنگی در کنار علی اوجی + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ ۲۲:۰۲ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۰۹:۰۱ نشست تعاملی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با مسئولین شهرستان چادگان ۰۸:۵۸ بازار گرم آیفون به رغم تورم جهانی ۰۸:۴۳ به این ۸ استان سفر نکنید ۰۸:۳۷ محور کرج چالوس مسدود است ۰۸:۲۷ نکات کلیدی در خرید گوشی دست دوم ۰۷:۳۰ ۶ شب اقامت در آنتالیا چقدر پول می خواهد؟ + جدول ۰۱:۴۵ آثار باورنکردنی گریه برای امام حسین (ع) ۰۰:۵۵ عکس پروفایل محرم ۰۰:۵۴ فال ابجد روزانه امروز شنبه ۸ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۰۰:۵۱ نماز حاجت معجزه گر امام رضا (ع) ۰۰:۴۶ فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۴۳ نحوه رنگ کردن ریشه مو ۰۰:۳۹ فال حافظ امروز شنبه ۸ مرداد / سیل این اشک روان صبر و دل حافظ برد ۰۰:۲۱ ۴ کاری که مردان با شخصیت هرگز انجام نمی دهند ۰۰:۱۷ فال روزانه شخصی ۸ مرداد ۲۳:۵۸ معماری فوق‌العاده شهرکی در کپنهاگ دانمارک + عکس ۲۳:۵۴ پیش‌بینی زلزله از ۲ روز قبل با نگاه به آسمان! ۲۳:۳۹ آب شرب زلال ذخیره کنید ۲۳:۳۵ مشاور رییس جمهور و رییس موسسه عالی آموزش و مدیریت درگذشت ۲۳:۳۱ دورترین کهکشان شناخته شده جهان رصد شد ۲۳:۲۳ بارش باران در تهران + فیلم ۲۳:۱۵ بازخوانی صحبت های تاج پس از فسخ قرارداد ویلموتس + فیلم ۲۳:۰۳ از شنبه روغن با تخفیف ۲۰ درصدی به مردم عرضه می شود ۲۲:۵۹ خسارات کشاورزان مناطق سیل زده جبران می شود ۲۲:۴۴ تفاهمات تهران- پکن برای توسعه همکاری های راهبردی اقتصادی ۲۲:۲۹ خداحافظی رامبد جوان از خندوانه + عکس ۲۲:۰۸ سعدآباد تعطیل شد ۲۱:۵۵ وریا غفوری به فولاد خوزستان پیوست ۲۱:۲۴ افشاریان: VAR به لیگ بیست و دوم نخواهد رسید ۲۱:۰۹ بارش در دامنه های البرز و زاگرس تداوم دارد ۲۱:۰۵ استقلال چگونه قهرمان آسیا شد؟ + عکس ۲۰:۴۹ پیش بینی بورس فردا؛ اصلاح شاخص کل این هفته پایان می یابد؟ ۲۰:۰۵ احتمال بارش شدید باران در تهران ۱۹:۵۷ سانسور عجیب عادل فردوسی پور در تلویزیون! ۱۹:۵۳ آخرین وضعیت بیماری تب کریمه کنگو در کشور ۱۹:۴۷ خرید خط رند چقدر آب می خورد؟ ۱۹:۳۶ هراز بازگشایی شد ۱۹:۲۲ افزایش شهرهای با وضعیت قرمر به ۱۲۰ شهر ۱۹:۰۸ صفر تا صد دریافت وام با سهام عدالت ۱۹:۰۳ رجز خوانی دوباره سجاد غریبی + فیلم ۱۸:۵۹ اپیزود چهاردهم اقتصادینو؛ بروبچه های شیکاگو (بخش دوم) ۱۸:۴۷ افزایش یا کاهش قیمت خودرو؛ کدام سناریو محقق می‌شود؟ ۱۸:۳۹ نماینده مجلس با کت و شلوار میلیونی در گل! + عکس ۱۸:۳۵ حذف سکانس رقص عزت الله انتظامی سوی تلویزیون + فیلم ۱۸:۱۷ پیام مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت نایب قهرمانی تیم فوتسال ۱۸:۰۶ برای دریافت تسهیلات دویست میلیونی مسکن چه کنیم؟ ۱۸:۰۰ قیمت یخچال فریزر دوو چند؟ (جدول) ۱۷:۳۸ امام جمعه اصفهان: کسی که مشکلی ندارد چه باکی دارد از گردش گشت ارشاد؟! ۱۷:۲۹ ادارات دولتی یزد تعطیل شدند ۱۷:۱۶ بیانیه ضد ایرانی عربستان و فرانسه اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کلاهبرداری بلیط جام جهانی فوتبال اخبار ورزشی بلیت های جام جهانی فدراسیون فوتبال پلیس فتا قرعه کشی ۱۴۰۱ ۵ ۷ ۸ مرداد بلیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۸۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد

به گزارش تابناک، سردار محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه بازسازی صحنه کتک زدن مردم در اتوبوس در جمع خبرنگاران به مجرمان هشدار داد که پلیس همواره با اشراف اطلاعاتی و تجهیزات فنی و نیروی انسانی در صحنه بوده و با مجرمان برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: از شهروندی که فیلم ضرب و شتم مردم در اتوبوس را تهیه و مستندسازی کرد تشکر می‌کنم؛ صحنه دلخراشی بود، اما تجربه و توان پلیس موجب دستگیری این شرور شد و مأموران ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردند.

وی گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری شده و در یکی از روستا‌ها مخفی شده بود که همکارانم با اشراف اطلاعاتی او را دستگیر کردند؛ متهم به هنگام دستگیری با ماموران هم درگیر شد.

سردار محمدیان با هشدار به مجرمان تاکید کرد که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضایی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه دادستان تهران هم پیگیر این پرونده بود تا زودتر دادگاه این فرد برگزار شود، در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص سابقه‌دار بودن متهم اعلام کرد: این فرد سابقه دار بوده و همدست هم دارد.

دیگر خبرها

  • هشدار دانشگاه کلمبیا به دانشجویان معترض به رژیم صهیونیستی
  • هشدار مرکز پژوهش های مجلس درباره سبد غذایی خانوار : کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید