Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری از برگزاری نشست کابینه امنیتی (کوچک) دولت رژیم صهیونیستی برای بررسی تهدیدهای مطرح شده توسط حزب‌الله لبنان طی فردا (یکشنبه) خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه عبری زبان "کان" اعلام کرد که کابینه امنیتی دولت رژیم صهیونیستی یکشنبه هفته جاری نشستی را درباره وضعیت مذاکرات با لبنان درباره میدان گازی مورد مناقشه "کاریش" برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام این شبکه، همچنین این نشست برای بررسی تهدیدهای مطرح شده توسط مقامات حزب‌الله لبنان و در رأس آنها سید حسن نصرالله، دبیرکل این جنبش در رابطه با مناقشه مرزی میان دو طرف برگزار می‌شود.

سید حسن نصرالله دوشنبه شب در سخنانی درباره میدان گازی کاریش در منطقه مورد مناقشه لبنان و فلسطین اشغالی هشدار داد که اقدامات حزب‌الله درخصوص میدان گازی کاریش منوط به تصمیم رژیم اشغالگر و آمریکاست.

دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه مقاومت لبنان هر هزینه‌ای را برای جلوگیری از استخراج نفت توسط دشمن صهیونیستی خواهد داد، تصریح کرد: ما مانع استخراج نفت دشمن خواهیم شد، حتی اگر جنگ صورت بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مناقشه مرزی لبنان و رژیم صهیونیستی حزب الله لبنان حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۸۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد

به گزارش قدس آنلاین، جنبش حزب‌الله لبنان امروز اعلام کرد که رزمندگان این جنبش منطقه اشغالی المطله واقع در مرز فلسطین اشغالی و لبنان را با موشک‌های هدایت‌ شونده، هدف قرار دادند.

طبق اعلام حزب‌الله، در این حمله یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی منهدم و سرنشینان آن کشته یا زخمی شدند.

حزب‌الله همچنین از هدف قرار دادن محل تجمع نظامیان صهیونیست در یک چادر نظامی در منطقه المطله خبر داد و افزود که این چادر به صورت دقیق با اسلحه مناسب هدف قرار گرفت و نظامیان داخل آن کشته یا زخمی شدند.

پیشتر نیز مقاومت اسلامی لبنان از شلیک چندین موشک به محل تجمع و حضور نظامیان صهیونیست در شهرک‌های صهیونیست‌نشین «دوفیف» و «افیفیم» در شمال فلسطین اشغالی خبر داده بود.

 از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در شمال سرزمین‌های اشغالی از ترس حملات موشکی حزب الله لبنان مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از بیماری‌های روحی و روانی رنج می‌برند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه
  • پاسخ پرقدرت حزب الله به رژیم صهیونیستی و بحران در اتاق جنگ اسرائیل
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد
  • نتانیاهو نشست کابینه جنگی را لغو کرد/ احتمال حمله زمینی به رفح
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است