Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه تهران در احکام جداگانه‌ای مدیران کل برنامه‌ریزی و نظارت آموزشی، امور خوابگاه‌ها و امور مالی دانشگاه تهران را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران طی این احکام، محمدرضا اسمعیلی گیوی دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران را به عنوان مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت آموزشی، مصطفی اویسی دانشیار دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی را به عنوان مدیرکل امور خوابگاه‌ها و رعنا نوفرستی معاون سابق اداره کل مالی دانشگاه را به عنوان مدیرکل امور مالی دانشگاه تهران منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنج ماموریت کلیدی رئیس دانشگاه تهران به مدیرکل جدید برنامه‌ریزی و نظارت آموزشی

رییس دانشگاه تهران در حکم انتصاب مدیرکل جدید برنامه‌ریزی و نظارت آموزشی دانشگاه تهران، چند ماموریت را به این شرح متذکر شده است: ایجاد و بازنگری رشته‌ها و گرایش‌های جدید با رویکرد تحولی، متناسب با نیاز‌های بازار و جامعه در قالب طرح جامع آمایش رشته‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت شورای برنامه‌ریزی دانشگاه، سنجش و نظارت بر اجرای برنامه‌های آموزشی به منظور ارتقا اثربخشی و کیفیت آموزشی دانشگاه، تعیین ظرفیت‌های پذیرش دانشجو متناسب با نیازسنجی‌ها و ارزیابی ظرفیت گروه‌های آموزشی، انجام امور مربوط به نیازسنجی و فعالیت‌های مرتبط با جذب، استخدام و تمدید قرارداد‌های اعضای هیأت علمی در چارچوب سیاست‌های هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه و همچنین استفاده حداکثری از سامانه‌های فناوری اطلاعات برای تحقق تحول آموزشی.

تاکید بر توسعه فضا‌های خوابگاهی

مقیمی همچنین در حکم انتصاب مدیرکل جدید امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران بر برنامه‌ریزی و اتخاذ راهکار‌های مناسب خدمت‌رسانی بهینه در راستای اسکان مناسب دانشجویان و توسعه فضای خوابگاهی، مطالعه، بررسی و شناسایی کمبود‌ها و معضلات خوابگاه‌ها و چاره‌اندیشی در مورد حل مشکلات و ایجاد تسهیلات لازم برای دانشجویان و زمینه‌سازی رشد و تقویت نشاط علمی و دینی و حمایت از فعالیت‌های جمعی دانشجویان تاکید کرده است.

بررسی و کنترل درآمدها، هزینه‌ها و اندوخته‌های دانشگاه

رئیس دانشگاه تهران در حکم مدیرکل جدید امور مالی دانشگاه، مواردی نظیر اجرای دقیق آئین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها، روش‌ها و بخشنامه‌های مربوط به امور مالی و ابلاغ به واحد‌های ذیربط، بررسی و کنترل درآمدها، هزینه‌ها و اندوخته‌ها، نظارت بر حسن انجام عملکرد و فعالیت‌های حسابداری واحد‌های مختلف دانشگاه و کلیه امور مالی سازمان با رعایت مقررات و قوانین را مورد تاکید قرار داده است.

 پیش از این، نوری یوشانلویی در سمت مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت آموزشی، علیرضا وجهی به عنوان سرپرست اداره کل امور خوابگاه‌ها و آرش تحریری در سمت مدیرکل امور مالی دانشگاه تهران حضور داشتند که رئیس دانشگاه در نامه‌های جداگانه‌ای، تلاش‌های این مدیران در طول دوران مسئولیت را شایسته تقدیر دانسته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تهران سید محمد مقیمی انتصابات امور مالی دانشگاه تهران رئیس دانشگاه تهران امور خوابگاه ها مدیرکل جدید کل امور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۸۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به افتتاح ۸۰۰ کلاس درس در سال گذشته گفت: در سال تحصیلی آینده و در ماه‌های آینده بسته‌های جدید توسعه فضاهای آموزشی در استان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که‌ موجب ارتقای سرانه فعلی فضای آموزشی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان به مناسبت هفته معلم در جمع خبرنگاران با گرامیداشت این هفته اظهار داشت: در این هفته پیش‌بینی شده که بالغ بر 3700 برنامه در سطح مدارس، مناطق و استان برگزار کنیم که مهم‌ترین برنامه زنگ سپاس معلم خواهد بود.

وی افزود: این برنامه روز 11 اردیبهشت در سراسر استان در همه مدارس با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود، حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی نیز جزو دیگر برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: حضور معلمان نمونه استانی در برنامه ملی و اجرای چند برنامه متنوع برای فرهنگیان در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی دیگر برنامه‌های هفته معلم استان هرمزگان است.

وی با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی استان بر اساس متوسط استانی در حال حاضر 5.2 متر مربع است تصریح کرد: ما در بهمن و اسفندماه سال گذشته 800 کلاس درس را مورد بهره برداری قرار دادیم که سبب شد سرانه شهرستانی نیز به میزان استانی برسد.

قویدل گفت: در سال تحصیلی آینده و در ماه‌های آینده نیز بسته‌های جدید توسعه فضاهای آموزشی در استان پیش‌بینی شده که‌ این عدد ارتقا خواهد یافت و سرانه آموزشی ارتقا خواهد یافت.

.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  •  برنامه ریزی و حسن تدبیر را در اولویت قرار دهید
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!