Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-06@20:24:47 GMT

برگزاری لیگ مناظره و سخنرانی در فارس

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۸۳۴۵

برگزاری لیگ مناظره و سخنرانی در فارس

لیگ مناظره و سخنرانی از سوی بسیج دانشجویی استان فارس با حضور دانشجویان در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، لیگ مناظره و سخنرانی از سوی بسیج دانشجویی استان فارس با حضور دانشجویان در شیراز برگزار شد.

سعید یوسفی، مسئول بسیج دانشجویی فارس در مراسم افتتاحیه این برنامه گفت: دانشجویان مطالبه گر و انقلابی، عامل تحرک و پویایی دستگاه‌های اجرایی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یوسفی افزود: امروز پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی در گرو تحرک و تحول در دستگاه‌های اجرایی کشور است.

مسئول بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه لیگ مناظره و سخنرانی بسیج دانشجویی استان فارس پس از چندسال تعطیلی به دلیل شرایط کرونا و به همت قرارگاه رسانه‌ای شهید دیالمه بسسج دانشجویی استان مجددا از سرگرفته شده است بیان کرد: این برنامه بزرگ، محلی برای تربیت دانشجویان مطالبه گر و سخنوران انقلاب اسلامی بوده که صدای مطالبات به حق دانشجویان را به گوش مسئولان خواهند رساند.

وی با اشاره به اهداف قرارگاه رسانه‌ای شهید دیالمه گفت: قرارگاه رسانه‌ای شهیددیالمه بسیج دانشجویی استان فارس یک قرارگاه تخصصی مطالبه گری رسانه‌ای با هدف مطالبه گری و پر کردن خلاء‌های رسانه‌ای در مطالبه گری تاسیس شده و بال جریان سازی رسانه‌ای بسیج دانشجویی است.

مسئول بسیج دانشجویی فارس از برگزاری دوره‌های آتی لیگ مناظره و سخنرانی در دانشگاه‌های این استان توسط بسیج دانشجویی خبر داد و تصریح کرد: دوره فعلی نخستین دوره بعد از بهبود نسبی و پایداری شرایط کرونا بوده و دوره‌های آتی لیگ مناظره و سخنرانی بسیج دانشجویی با هدف تربیت راویان مطالبات مردم و جهادگران تبیین در دانشگاه‌های این استان به زودی و با شرکت بیشتر دانشجویان و رونق هر چه بیشتر برگزار می‌شود.

یوسفی ادامه داد: برگزیدگان این لیگ ضمن معرفی به دوره‌های کشوری در کارگروه‌های تخصصی مطالبه گری فعالیت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی مناظره دانشجویی بسیج دانشجویی استان فارس مطالبه گری رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۸۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، در این مناظره محمدرضا ملکشاهی راد حضور نیافت و هادی هاشمی نیا، رضا سپهوند و قدرت الله ایمانی با برخی طرفداران و حلقه نزدیکان خود به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان لبیک گفتند.

در این جلسه پس از سخنان نامزدها و واکنش طرفداران و دانشجویان به اظهارات آنها، در نهایت طرفداران آنها که جزو دانشجویان نبودند در سالن با هم مشاجره کردند و موجب توقف مناظره و پس از دقایقی توسط حراست دانشگاه به بیرون از محل هدایت شدند.

اما پس از اتمام مناظره، این افراد در محوطه دانشگاه با هم درگیری فیزیکی و تا حدودی زد و خورد داشتند که در نهایت بدون حضور نیروهای انتظامی، با دخالت دوباره حراست و نیروهای بسیج دانشگاه، از دانشگاه خارج شدند.

گفتنی است در حالی که پیش از این قدرت الله ایمانی از حضور در مناظره های صدا و سیمای انصراف داده بود، امروز نیز کانال های منتسب به ملکشاهی راد اعلام کردند دعوت از وی برای حضور در مناظره به صورت رسمی نبوده و از طریق فضای مجازی صورت گرفته است.

یکی از نقاط قابل توجه در این مناظره تشویق یکی از کاندیداها توسط رقیب وی بود که مورد استقبال حضار هم قرار گرفت.

جوان گرایی، نخبه گرایی، تقویت روحیه مطالبه گری، مرور عملکرد نمایندگان دوره های گذشته، واردات خودرو، تبلیغات پاک، هزینه های تبلیغاتی و چرایی عدم توسعه لرستان از موارد مورد اشاره در این مناظره بود.

دیگر خبرها

  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین: این صدای آمریکاست! | چند دانشجو بازداشت شده‌ اند؟
  • مناظره انتخاباتی در خرم آباد به درگیری طرفداران نامزدها انجامید
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی
  • لغو سخنرانی سفیرآمریکا در دانشگاه ورمونت همزمان با اعتراضات دانشجویی