Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور استان‌ها و بازاریابی پست بانک ایران، از انعقاد ۹۰ فقره قرارداد و صدور چهار هزار و ۲۵۲ کارت فعال مروارید، طی چهار ماهه ابتدایی سال جاری در شعب سراسر کشور خبر داد. به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران، علیرضا واحدپور مدیر امور استان‌ها و بازاریابی با اعلام این خبر افزود: در چهار ماهه ابتدایی سال‌جاری، تعداد ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۵۲ عدد کارت فعال مروارید صادر شده است که بیشترین تعداد کارت‌های مروارید در شعبه مستقل ۸۹۶، منطقه شرق تهران ۵۶۵، استان البرز ۳۵۹، منطقه غرب ۲۷۰، استان قزوین ۲۶۰ و استان بوشهر ۲۲۹ بوده است که این شش استان و مناطق در مجموع ۶۰ درصد از کارت‌ها را به خود اختصاص داده و ۲۷ استان دیگر سهم ۴۰ درصدی را به خود اختصاص داده‌اند.   مدیر امور استان‌ها و بازاریابی گفت: کارمزد غیر مشاع قرارداد‌های مروارید در چهار ماهه سال ۱۴۰۱، مبلغ ۸۱.۰۱۹ میلیون ریال محقق شده که از این مبلغ استان‌های البرز، منطقه شرق، هرمزگان، قزوین، منطقه غرب و بوشهر در مجموع ۵۵ درصد از کارمزد حاصله را به خود اختصاص داده اند.   واحدپور در پایان تصریح کرد: شعب تجریش، مستقل، کیش و رباط کریم در سال‌جاری بالاترین میزان کارمزد و شعب مستقل و تجریش بالاترین تعداد کارت صادره را داشته اند. گفتنی است: خدمات کارت اعتباری مروارید از آبان ماه سال ۱۳۹۸ با هدف جذب شرکت‌ها و فروشگاه‌های ارائه کننده کالا و خدمات در شعب بانک راه‌اندازی شده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پست بانک ایران پست بانک بانک مرکزی بانک بانکداری الکترونیک چهار ماهه استان ها سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، کشفی مدیر شهرداری منطقه چهار ضمن تشکر از صبوری مردم در راستای آبگرفتگی کوتاه مدت برخی معابر و مشکلات مربوط به فروچاله‌های ناشی از ریزش برخی چاه‌های جذبی، گفت: تمام همکاران در واحد خدمات شهری و عمران منطقه چهار تمام تلاش خود را در جهت مدیریت و هدایت روان آب‌های ناشی از بارش شدید باران به کار گرفتند و توانستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات پیش آمده را رفع کنند.    وی افزود: بر اثر بارش پیاپی باران، برخی از چاه‌های فاضلاب، چاه‌های جذبی عمومی و دیوار‌های فرسوده در محلات خیرآباد، عیش آباد و بلوار آزادگان فرو ریخت و یا سبب ایجاد فروچاله شده که با تلاش شبانه روزی همکاران رفع خطر و ایمن سازی شد.    مدیر شهرداری منطقه چهار تصریح کرد: شهروندان در صورت ریزش چاه‌های جذبی یا فروچاله‌های ناشی از بارش باران، با سامانه مردمی ۱۳۷ شهرداری در میان بگذارند تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

دیگر خبرها

  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهار محال و بختیاری
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • تمدید ۲ ماهه کارت «پی‌.او‌.آر» پناهجویان افغان در پاکستان
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار 
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • صادرات خودروی سواری از ترکیه طی ۳ ماه از ۲.۵ میلیارد دلار گذشت