Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، پادشاه بحرین به تازگی شاهزاده «می بنت محمد آل خلیفه» وزیر سازمان فرهنگ و آثار باستانی بحرین را که به عنوان چهره مخالف عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونستی معروف است، به دلیل دست ندادن با سفیر رژیم صهیونیستی در منامه از سمتش برکنار کرد.

 در ۱۶ ژوئن ۲۰۲۲، سفیر ایالات متحده در منامه، مراسمی را به مناسبت درگذشت پدرش در منزل خود برگزار کرد و از برخی سفرا و مقام‌ها از جمله "ایتان نائیه" سفیر رژیم صهیونیستی در بحرین و شیخه "می بنت محمد" دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته رسانه ها، این مقام بحرینی که عضو دستگاه حاکمه خاندان آل خلیفه است، به دلیل اینکه در این مراسم از دست دادن با سفیر رژیم صهیونیستی در بحرین خودداری کرده بود، از سمتش برکنار شد.

پیش از این هم شیخ می بنت محمد مخالفت خود را با یهودی سازی مناطق قدیمی منامه و اجازه به سرمایه‌گذاران «یهودی» آمریکا برای ساختن محله «یهودی نشین» اعلام کرده بود.

در پی برکناری وی، فایلی ویدئویی در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی از جمله رادیو صدای قدس و خبرگزاری فلسطینی شهاب منتشر شده نشان می دهد که همکاران این وزیر برکنار شده بحرینی در دو صف طولانی راهروی وزارت فرهنگ درحال بدرقه و خداحافظی با وی هستند.

همزمان هشتگی هم در شبکه های اجتماعی در تقدیر و تشکر از مواضع این وزیر بحرینی به راه افتاد که با استقبال گسترده شهروندان بحرین و دیگر کشورهای عربی روبرو شد.

وزیر فرهنگ لبنان با تقدیر از شاهزاده "می بنت محمد آل خلیفه "وزیر فرهنگ و آثار باستانی بحرین که ماه گذشته در جریان مراسم یابود درگذشت پدر "استیون بوندی"، سفیر آمریکا در منامه از دست دادن با "ایتان نائه"، سفیر رژیم صهیونیستی در بحرین خودداری کرده بود، اقدام وی را ستود و ارج نهاد.

گروههای مبارز فلسطینی نیز از این موضع وی تقدیر کردند و از جمله جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای همبستگی خود را با این وزیر بحرینی برکنار شده ابراز و اعلام کردند که این موضع عملی، جسورانه و قاطع در رد سازش، تجسم اراده واقعی مردان و زنان آزاده ملت های عرب بود.

کد خبر 694241 برچسب‌ها بحرین خبر ویژه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بحرین خبر ویژه سفیر رژیم صهیونیستی بنت محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۸۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصادف هولناک وزیر آموزش رژیم صهیونیستی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: هم میهن

دیگر خبرها

  • انتشار تصاویری از عملیات منفجر کردن یک تونل توسط نیروهای القسام
  • روایت جالب وحید شمسایی از روز پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی (فیلم)
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • بلینکن هنگام ترک چین تنها توسط سفیر کشورش بدرقه شد
  • (ویدئو) تصادف هولناک وزیر آموزش رژیم صهیونیستی