Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا یاری معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : به منظور حفظ قداست فرهنگ عاشورا و عزاداری ماه محرم، برخی ممنوعیت‌ها توسط پلیس اعمال می‌شود که یکی از آن‌ها حضور بانوان زنجیر زن در هیأت‌های مذهبی و گل مالی کردن خودرو‌ها است که مأموران انتظامی و راهور در صورت مشاهده چنین مواردی برخورد‌های لازم و قانونی را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه نوشتن شعار روی خودروها، نصب تمثال و شمایل ائمه اطهار (ع) بر درب هیأت و تداخل زن و مرد در مراسم عزاداری را از دیگر ممنوعیت‌های اعمال شده اعلام کرد.

وی از هیأت‌های عزادار خواست از پخش صدای مداحان در معابر عمومی در ساعات پایانی شب خودداری کنند.

وی با بیان اینکه در ایام عزاداری ماه محرم پلیس در کنار عزاداران حضور مستمر دارد و در این ایام از ظرفیت پلیس افتخاری نیز استفاده می‌شود از هیأت‌های عزادار و عموم مردم خواست تا با مأموران همانند سال‌های گذشته همکاری لازم را داشته باشند.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این میان همکاران ما در بخش‌های مختلف انتظامی و راهور کنار مردم و عزاداران حسینی (ع) بوده تا هم امنیت آن‌ها و هم نظم و انضباط برگزاری مراسم عزاداری را حفظ کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی عزاداری حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در دیدار با حجت الاسلام محمدباقر برقراری طی سخنانی با اشاره به در پیش بودن ایام دهه کرامت اظهار داشت: متولیان امر در اسلامشهر از همه ظرفیت‌های موجود فرهنگی و تبلیغی برای بزرگداشت دهه کرامت استفاده کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: اسلامشهر از جمله شهرهای مهم و پرجمعیت استان تهران محسوب شده و بزرگداشت ایام الله و برنامه‌های انقلاب در این شهرستان با توجه به نزدیکی به پایتخت و اهمیت سیاسی و فرهنگی آن، بسیار مهم و ضروری است.

وی مردمی سازی برنامه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های مردمی را از مهمترین رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست.

کد خبر 6088724

دیگر خبرها

  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی