Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز نیاستی گفت:بیش از ۲۵ میلیارد تومان در سال گذشته برای جبران هزینه بیماران خاص از سوی بیمه سلامت در استان همدان پرداخت شده است.  

او گفت: ۷۰۰ بیمه شده در این استان طی سال گذشته تحت شیمی درمانی قرار داشتند که بیمه سلامت از مجموع ۱۰ میلیارد تومان هزینه‌های درمانی این افراد، حدود ۸/۵ میلیارد تومان آن را تامین و پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان روند پرداخت مطالبات شرکای کاری و موسسه‌های طرف قرارداد بیمه سلامت در استان به روز شده است.

نیاستی افزود: درهمین ارتباط، مطالبات دانشگاه علوم پزشکی از بیمه سلامت تا پایان اردیبهشت ماه و سایر موسسات و مراکز درمانی طرف قرارداد نیز تا پایان خرداد امسال، پرداخت شده است.

او با بیان اینکه خدمات درمانی نازایی و ناباروری از دیگر خدمات حمایتی بیمه سلامت است، افزود: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، هزینه‌های مرتبط با خدمات درمانی ناباروری و نازایی با پوشش بیمه‌ای ۹۰ درصد محاسبه می‌شود و بیمه‌شدگان تنها ۱۰ درصد از هزینه‌های این بخش را پرداخت می‌کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: همچنین در گذشته هر زوج تنها مجاز به استفاده از یک نوبت خدمات ناباروری با  پوشش بیمه بودند که این به سه نوبت در سال افزایش یافته است.

 یک میلیون و ۹۸ هزار و ۵۹۰ نفر معادل ۵۸ درصد جمعیت استان همدان زیر پوشش خدمات بیمه سلامت هستند که این جمعیت خدمات خود را در قالب پنج صندوق بیمه‌ای شامل ۵۸۵ هزار و ۸۲۲ نفر در  صندوق روستائیان، ۳۳۳ هزار نفر سلامت همگانی، ۱۲۰ هزار و ۳۰۰ نفر در صندوق کارکنان دولت، ۵۶ هزار و ۲۹۸ نفر صندوق سایر اقشار و سه هزار و ۱۷۰ نفر زیر پوشش صندوق ایرانیان، دریافت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه سلامت بیماران خاص بیمه سلامت استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۸۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: قوانین مربوط به این موضوع در سامانه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران پیاده سازی شده است و بیمه شدگان سلامت از امروز از آن بهره‌مند می‌شوند.


علی اربابی افزود: این طرح در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود که در قالب آن، تمامی خدمات در اسناد بستری، بستری موقت، تحت نظر اورژانس و سرپایی شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثناء داروی سرپایی)، و استفاده از ابزار (کیت) تولید داخل غربالگری نوزادان، در مراجعه به مراکز تشخیصی و درمانی بخش دولتی دانشگاهی، رایگان است.

دیگر خبرها

  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • مصائب بیماران هموفیلی برای تهیه دارو
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • شناسایی ۶ هزار زوج نابارور در لرستان
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است