Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:43:23 GMT

شهادت یک فلسطینی در «نابلس»

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۹۱۶۸

شهادت یک فلسطینی در «نابلس»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «حسین حسن قواریق» ۵۹ ساله که سه شنبه گذشته در نزدیکی ایست بازرسی نظامی «حواره» در جنوب نابلس در شمال کرانه باختری اشغالی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی زخمی شده بود، جمعه شب بر اثر شدت جراحت‌های وارده به شهادت رسید.

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر شهادت این فلسطینی را تأیید و خانواده او نیز که ساکن روستای عورتا در جنوب شرق نابلس هستند، اعلام کردند که مسئولان بیمارستان «بلنسون» در سرزمین‌های اشغالی به آنها خبر دادند که حسین قواریق بر اثر شدت جراحت‌های ناشی از اصابت سه گلوله به شکم او به شهادت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی سه شنبه گذشته به بهانه بی توجهی «حسین حسن قواریق» به دستورات آنها به سوی او که مسلح نبود، تیراندازی و سپس او را به بیمارستان بلنسون در داخل سرزمین‌های اشغالی منتقل کردند.

این خبر در حالی است که نظامیان رژیم صهیونیستی دیروز جمعه به مناطق مختلف کرانه باختری ازجمله شهرهای رام الله و الخلیل یورش بردند.

بر اساس این گزارش، به دنبال یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به کرانه باختری درگیری‌های شدیدی میان آنها و جوانان فلسطینی ساکن این منطقه به وقوع پیوست. شاهدان عینی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست از گازهای اشک آور و گلوله‌های جنگی علیه فلسطینیان در کرانه باختری استفاده کردند.

رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که در جریان درگیری‌های مذکور ده‌ها تن از فلسطینیان به شدت مجروح شدند. حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

پیش از این نیز «امجد ابوعلیا» نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی دیروز جمعه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در درگیری‌های روستای المغیر در شمال شرقی رام الله به شهادت رسید.

کد خبر 5550903

منبع: مهر

کلیدواژه: کرانه باختری نابلس شهادت فلسطین روسیه رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا عراق اوکراین جنگ اوکراین فلسطین ترکیه سوریه ایران جو بایدن اتحادیه اروپا تایوان عربستان سعودی کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری شدید نیرو‌های قسام با نظامیان رژیم اشغالگر در شرق رفح



به گزارش خبرگزاری صداوسیما  به نقل از فلسطین الیوم، گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس خاطرنشان کرد که مبارزان این گردان‌ها در شرق رفح در جنوب باریکه غزه وارد درگیری‌های شدیدی با نیرو‌های رژیم اشغالگر شده اند.
مارتین گریفیتس، معاون دبیر کل سازمان ملل در امور بشردوستانه در واکنش به تصمیم رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح تاکید کرد که تخلیه خانه‌های فلسطینیان و حمله ارتش اسراییل به رفح تنها به مرگ و آوارگی بیشتر منجر خواهد شد.
گریفیتس گفت تعطیلی گذرگاه رفح مانع از ورود کمک‌ها و نیرو‌های بین‌المللی به باریکه غزه خواهد شد و کارکنان ما همچنان در رفح که بیش از یک میلیون فلسطینی از جمله ۶۰۰ هزار کودک در آنجا زندگی می‌کنند، حضور دارند.
کابینه جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت ماه) به رغم مخالفت‌های بین‌المللی، پس از پخش اعلامیه‌های دستور تخلیه رفح، تهاجم زمینی به این شهر فلسطینی واقع در جنوب باریکه غزه را تائید کرد و ارتش این رژیم، از روز سه‌شنبه بخش فلسطینی این شهر را اشغال کرده است.
این عملیات تنها ساعاتی پس از آن آغاز شد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که پیشنهاد آتش بس مصر و قطر را پذیرفته است؛ اما رژیم صهیونیستی ادعا کرد که این پیشنهاد خواسته‌های ضروری این رژیم را تامین نمی‌کند.
حمله احتمالی به رفح در جنوب باریکه غزه در حالی است که سازمان ملل و دیگر کشور‌ها درباره عواقب حمله زمینی ارتش رژیم اشغالگر به رفح – که بیش از یک میلیون آواره را در خود جای داده است – به این رژیم هشدار داده اند.

دیگر خبرها

  • شهادت و زخمی‌شدن چندین فلسطینی در حملات جدید رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • شهادت دست‌کم ۳۵ فلسطینی در حمله ۲۴ ساعت گذشته رژیم صهیونیستی به رفح
  • بزرگترین عملیات تخریب در نقب/ ۴۷باب خانه فلسطینیان ویران شد+ فیلم
  • درگیری شدید نیرو‌های قسام با نظامیان رژیم اشغالگر در شرق رفح
  • رزمندگان فلسطینی در کرانه باختری با عناصر صهیونیست درگیر شدند
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری با حمله نظامیان صهیونیست
  • موج حملات هوایی و توپخانه‌ای دشمن علیه سراسر غزه
  • طرح تل‌آویو برای تبدیل غزه به مکانی غیرقابل سکونت
  • شهادت ۵۲ فلسطینی دیگر در غزه/ شمار شهدا به ۳۴ هزار و ۷۳۵ نفر رسید
  • استقبال از نظامیان صهیونیست با نارنجک و بارانی از گلوله در«طوباس»