Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس نصیر الاسلامی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: ۴۵ بقعه، برنامه «سوگواره بصیرت عاشورایی» را در کهگیلویه و بویراحمد پوشش خواهند داد.

نصیر الاسلامی با بیان اینکه در دهه اول و دوم محرم برنامه «بصیرت عاشورایی» برگزار می‌شود، ابراز داشت: در این راستا حضور مبلغ بومی و اعزامی از قم را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیر الاسلامی از برپایی موکب در مرز شلمچه خبر داد و عنوان داشت: به لطف خدا این موکب در مرز شلمچه فعال و خدمات رسانی به زوار را خواهیم داشت.

وی به اعطای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های نیازمند و حمایت از هیأت‌های مستقر در امام زادگان اشاره کرد و گفت: در این راستا تحقق حمایت‌ها در چندین محور را خواهیم داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان از وجود ۲۲۵ بقعه متبرکه در استان خبر داد و گفت: یکهزار و ۹۷ مسجد در استان داریم که در سامانه جامع نیز به ثبت رسیده است.

نصیر الاسلامی به موقوفات منفعتی اشاره کرد و اظهار داشت: ۴۹ موقوفه منفعتی در استان داریم که ۳۹ مورد موقوفات متصرفی بوده و مدیریت توسط اوقاف انجام می‌شود.

وی به ترویج فرهنگ وقف در استان اشاره کرد و ابراز داشت: وقف باید جهت رفع نیازهای فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و اقتصادی در خدمت به مردم باشد.

مدیرکل اوقاف استان با اشاره به اهمیت حرکت برای تحقق جهاد تبیین، اظهار داشت: نگاه علمی، دقیق و کارشناسی شده برای تحقق این مهم در محورهای مختلف ضروری است.

مدیرکل اوقاف استان به پروژه تجاری_ خدماتی مرکز شهر یاسوج اشاره کرد و ابراز داشت: قریب به ۱٠٠ میلیارد تومان برای ساخت پروژه نیاز است.

نصیر الاسلامی گفت: پارکینگ مجموعه نیز در سه طبقه منفی مراحل سفت کاری را طی می‌کند.

نصیر الاسلامی از توسعه و بهبود فضا و ارتقای خدمات در امام زادگان خبر داد و عنوان کرد: برنامه بهسازی، زیباسازی با ظرفیت‌های هنری ایرانی_ اسلامی، انجام می‌شود.

کد خبر 5550866

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه وقف ماه محرم و صفر سیلاب محرم 1401 بوشهر وقوع سیلاب ویروس کرونا ماه محرم مدیریت بحران بارش باران کرمانشاه سیل کرمان خطبه های نماز جمعه همدان آمار کرونا سی امین سفر استانی دولت نصیر الاسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۹۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم