Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@10:21:29 GMT

برگزاری اولین دوره مسابقات چوب کشی قهرمانی گلستان

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۹۲۹۲

برگزاری اولین دوره مسابقات چوب کشی قهرمانی گلستان

ایسنا/گلستان رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان گلستان از برگزاری نخستین دوره مسابقات چوب کشی قهرمانی استان گلستان، جهت انتخابی لیگ کشور خبر داد.

فرید اصغری، در آیین اختتامیه این رقابت ها در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات چوب کشی قهرمانی استان گلستان، جهت انتخاب نفرات برتر برای شرکت در لیگ کشور، روز جمعه (۷ مرداد ۱۴۰۱) در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی گلستان با تأکید بر اینکه این رقابت ها در مجموعه آزادی شهرستان گرگان (مرکز استان گلستان) برگزار شد، خاطر نشان کرد: در بخش بانوان این رقابت ها، ۶۱ بازیکن در ۵ وزن و در بخش آقایان ۶۸ بازیکن در ۷ وزن با هم به رقابت پرداختند.

اصغری، با بیان اینکه نفرات برتر این رقابت ها برای شرکت در لیگ کشور در قالب تیم چوب کشی استان گلستان به اردو دعوت خواهند شد، ادامه داد: مهد رشته چوب کشی استان سیستان و بلوچستان است که در حال حاضر مسابقات آن به عنوان یک رشته بومی محلی در کل کشور برگزار می شود.

وی با تأکید بر اینکه هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی استان گلستان به طور جدی به ترویج ورزش های تعریف شده در زیر مجموعه خود در سطح جامعه پرداخته است، افزود: فعالیت در رشته های مرتبط با این هیئت محدود نیست و علاقمندان می توانند با حضور در امکان مختلف سالنی و یا زمین های ورزشی موجود در روستاها، علاوه بر پرداختن به ورزش های مذکور به شکل حرفه ای و قهرمانی، به شکل عمومی هم تضمین کننده سلامت خود، خانواده و نزدیکان در محیط های مختلف باشند.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی گلستان در بخش پایانی سخنان خود از برگزاری مسابقات مختلف در طول سال جاری در شهرهای مختلف استان خبر داد و تصریح کرد: به طور یقین با بهره برداری صحیح از خانه های ورزش روستایی و برگزاری جشنواره های مختلف، می توانیم استعدادهای خوبی را در رشته های مختلف ورزشی از سطح روستاها شناسایی کنیم که تضمین کننده آینده قهرمانی استان باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی چوب کشی گلستان گرگان روستایی و بازی های بومی محلی ورزش روستایی استان گلستان رقابت ها هیئت ورزش چوب کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۹۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ هدف از برگزاری این جشنواره، معرفی توانمندی‌های موجود در این مناطق بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو