Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@19:45:19 GMT

مرکز جامع سرطان در اردبیل ایجاد می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۹۳۵۴

مرکز جامع سرطان در اردبیل ایجاد می‌شود

رئیس جهاد دانشگاهی استان: مرکز جامع سرطان در اردبیل ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، اوچی اردبیلی رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل با اعلام اینکه مرکز جامع سرطان در اردبیل ایجاد می شود، افزود: راه‌اندازی این مرکز برای رفع نیاز مردم و برطرف کردن دغدغه مسئولان استان بویژه نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل است و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته به‌زودی محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اعتبارات مناسبی از سوی جهاد دانشگاهی کشور، استانداری اردبیل و خیرین سلامت برای راه‌اندازی مجتمع سلامت جهاد دانشگاهی تخصیص یافته است، افزود: تا احداث ساختمان اصلی، برخی از فعالیت‌های این مرکز از جمله غربالگری بیماری سرطان در بخشی از ساختمان مرکزی جهاد دانشگاهی استان آغاز می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل فعالیت مرکز خدمات تخصصی درمان ناباروری را نقطه عطف اقدامات جهادی این نهاد انقلابی در اردبیل ذکر کرد و گفت: در سال‌های اخیر خدمات پزشکی این مرکز ارتقا یافته و خدمات پزشکی جدید از جمله PRP رحمی و تخمدانی، بلاستوسیست و لنفوسیت تراپی به تعداد خدمات این مرکز افزوده و بخش هیستروسکوپی و لاپاراسکوپی، کلینیک‌های تغذیه و آندومتریوز و نوبت بعدازظهر مرکز نیز راه‌اندازی شده است.

اوچی اردبیلی با بیان اینکه در سایه فعالیت دفتر بانک خون بند ناف رویان جهاد دانشگاهی استان اردبیل بیش از ۱۵۰۰ نمونه ذخیره‌سازی شده است، تصریح کرد: تاکنون در سایه فعالیت مرکز درمان ناباروری بیش از دو هزار و ۷۰۰ خانواده صاحب فرزند شده‌اند.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی دنبال ساماندهی گردشگری سلامت در استان است، ادامه داد: هدف‌گذاری این طرح استفاده از ظرفیت مرز بیله‌سوار و پوشش گردشگران کشورهای حوزه CIS است تا در کنار ظرفیت‌های گردشگری، خدمات پزشکی مناسب هم به گردشگران خارجی ارائه شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: با همکاری نهادهای متولی، ساماندهی ۲۴۰ هزار نفر را که به قصد خدمات پزشکی از مرز بیله سوار وارد استان می‌شوند امکان پذیر است و می‌تواند به کسب درآمد ارزشمند هم کمک کند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل جهاد دانشگاهی استان اردبیل رئیس جهاد دانشگاهی استان خدمات پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران (مرحله استانی) به منظور شرکت در نخستین دوره مسابقه ملی «سدید» را تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسابقه ملی «سدید» در ۴ بخش کتاب، پایان‌نامه، مقاله و طرح‌های پژوهشی برای دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف در خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.


در این مسابقه دانشجویان همه مقاطع تحصیلی می‌توانند معرفی کتاب، ارائه مقاله چاپ‌شده در مجلات معتبر و یا طرح‌های پژوهشی و اختراعات خود را طی مدت ۳ دقیقه در حضور داوران ارائه کنند، دانشجویان مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری هم باید از پایان‌نامه و یا رساله دکتری خود طی همین مدت دفاع کنند.


براساس آئین‌نامه این مسابقه، طرح‌های ارائه‌شده باید در زمان دانشجویی یا حداکثر دو سال پس از دانش آموختگی به پایان رسیده باشد و دارای گواهی اتمام طرح و اعلام رضایت کارفرما برای ارائه در مسابقه باشد.


دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان تهران تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ مهلت دارند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir مراجعه کنند و یا مشخصات خود را به پیام‌رسان ایتا و تلگرام با شناسه @ FarhangiJUT ارسال کنند.


برگزیدگان این مرحله از مسابقات علاوه‌بر دریافت جوایز نقدی و لوح تقدیر معتبر به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.


جوایز نقدی در نظر گرفته‌شده برای برگزیدگان این مرحله از مسابقه ملی «سدید» شامل موارد ذیل است:


یک جایزه ۲۰ میلیون ریالی برای یک نفر
دو جایزه ۱۰ میلیون ریالی برای دو نفر
۳ جایزه ۵ میلیون ریالی برای سه نفر


سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی با همکاری و مشارکت دبیرخانه مسابقات جهاد دانشگاهی، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و جهاد دانشگاهی، اداره‌کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران این مسابقه ملی را در استان تهران برگزار می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • تحول در هوش مصنوعی در کشور با ایجاد اپراتور اختصاصی
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد