Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بهرام صیدی» روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: از عصر روز گذشته هفتم مرداد و بامداد هشتم مردادماه ۱۴۰۱ چهار حادثه ترافیکی در جاده‌های شهرستان‌های ساوه و زرندیه رخ داد که در مجموع این حوادث ترافیکی ۲۱ تن مصدوم و متاسفانه یک نفر فوت شد.

وی بیان کرد: جهت امدادرسانی به مصدومان این حوادث هشت تیم عملیاتی اورژانس شرکت کرد و ۱۷ تن از  مصدومان این حوادث بعد از دریافت اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل و ۴ مصدوم دیگر با دریافت درمان در محل حادثه مرخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه ادامه داد: حادثه نخست برخورد ۲ خودروی سواری بود که در شهرستان زرندیه، جاده خشکرود نرسیده به حسین آباد روی داد که تیم های عملیاتی اورژانس خشکرود، مامونیه و امانیه پوشش پیش بیمارستانی این حادثه را انجام دادند و این حادثه ۸ مصدوم به همراه داشت که یک تن از مصدومان در محل حادثه با درمان سرپایی مرخص شد و ۷ مصدوم دیگر به بیمارستان منتقل شدند.

صیدی ادامه داد: حادثه دوم در جاده یولاق رخ داد که این حادثه نیز ۸ مصدوم داشت و تیم‌های عملیاتی اورژانس سیلجرد و شهری شماره پنج ساوه امدادرسانی مصدومان این حادثه را انجام دادند، ۲ تن از مصدومان در محل حادثه با درمان سرپایی مرخص و ۶ تن دیگر به بیمارستان منتقل شدند.

وی عنوان کرد: در حادثه سوم بر اثر واژگونی یک خودرو سواری پنج نفر مصدوم شدند که تیم‌های عملیاتی اورژانس دوزج و امانیه چهار مصدوم این حادثه را به بیمارستان منتقل کردند و یک مصدوم نیز با درمان در محل حادثه مرخص شد. 

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه تصریح کرد: حادثه چهارم نیز واژگونی یک خودرو سواری بود که در جاده نیوشت شهرستان ساوه رخ داد و تیم عملیاتی اورژانس سیلجرد به محل حادثه اعزام شد اما تنها سرنشین این خودرو به علت شدت جراحات وارده در همان لحظه‌های اولیه حادثه فوت شد. 

برچسب‌ها ساوه استان مرکزی تصادفات جاده ای سازمان اورژانس کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه استان مرکزی تصادفات جاده ای ساوه استان مرکزی تصادفات جاده ای سازمان اورژانس کشور عملیاتی اورژانس محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۹۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: بامداد روز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ در محور مرگنلر به چایپاره، دو دستگاه سواری پژو ۲۰۶ و آردی با هم برخورد و از جاده منحرف شدند.

 حمید محبوبی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات مرگنلر شوط بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی درپاین اعلام کرد: این حادثه ۳ مصدوم و ۱ فوتی داشت که بعد از رهاسازی  و انجام اقدامات اولیه مصدومین به مرکز درمانی منتقل و فوتی حادثه تحویل مراجع ذی صلاح شد.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن